معاون شعب و بازاریابی بانک شهر :

خدمات بانک شهر در نمایشگاه‌ های کتاب استانی

عصر نمایشگاه- معاون شعب و بازاریابی بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از نمایشگاه‌های کتاب استانی، گفت: با خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر، بر اساس آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور مردم در نمایشگاه‌های کتاب استانی، امسال سه تا ۵ برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

خدمات بانک شهر در نمایشگاه‌ های کتاب استانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از اخبار بانک، معاون شعب و بازاریابی این بانک با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب استان گیلان گفت: این نمایشگاه از 12 تا 17 مهرماه در شهر رشت برگزار می‌شود و به لحاظ وسعت نمایشگاه، چهارمین نمایشگاه کشور است.

    وی افزود: در این نمایشگاه شش میلیارد و 500 میلیون ریال یارانه وزارت ارشاد اختصاص یافته است که به صورت کارت یک میلیون ریالی و 500 هزارریالی در میان بازدید کنندگان توزیع می‌شود.

    محمد کیائی خاطر نشان کرد: کارت‌های یک میلیون ریالی ویژه اساتید و دانشجویان مقطع دکترا به بالا و بن کارت‌های 500 هزار ریالی به عموم شهروندان تا مقطع تحصیلی فوق لیسانس اختصاص می‌یابد.

    معاون شعب و بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: همچنین به منظور تسهیل در دریافت خدمات بانکی شهروندان، یک دستگاه خود بانک(vtm) و همچنین دو دستگاه وب کیوسک و خود دریافت نیز در این نمایشگاه نصب شده است که همزمان با آغاز کار ساعت نمایشگاه از 8 صبح تا 23 به بازدیدکنندگان خدمات می‌دهد.

    کیائی افزود: همچنین برای افرادی که قادر به حضور در نمایشگاه نیستند، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 14 کتابفروشی در سطح شهر معرفی شده است که همزمان با ایام نمایشگاه تا یک هفته بعد از آن می‌توانند با بن کارت‌های نمایشگاه از آن خرید کنند.

    وی با اشاره به استقبال شهروندان در استان‌های مختلف از نمایشگاه کتاب، خاطر نشان کرد: با خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر، بر اساس آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور مردم در نمایشگاه‌های کتاب استانی، امسال سه تا 5 برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
    کیائی در ادامه با تاکید بر نقش مطالعه در بهبود زندگی افراد، ابراز امیدواری کرد تا با خدماتی که از سوی بانک شهر در این نمایشگاه‌‌ها ارائه می‌شود، شاهد افزایش سرانه مطالعه در استان‌های مختلف کشور باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت