رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد

ایجاد فرصت بازاریابی و عرضه تولیدات هرمزگان با برپایی نمایشگاه در عمان

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به حضور تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان هرمزگانی در نمایشگاه مسندم عمان گفت: نمایش محصولات ایرانی بهترین فرصت برای بازاریابی و عرضه تولیدات استان در عمان است .

ایجاد فرصت بازاریابی و عرضه تولیدات هرمزگان با برپایی نمایشگاه در عمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ،خلیل قاسمی با اشاره به سفر هیئت تجاری هرمزگان به عمان، اظهارداشت: در این سفر علاوه بر برگزاری همایش ویژه هیئت تجاری، و نشست‌ها و رایزنی‌های مدیران،  نمایشگاهی نیز پیرامون توانمندی‌ها و قابلیت‌های تولیدی هرمزگان و همچنین پتانسیل‌های این استان برگزار می‌شود.

    وی در ادامه بیان‌داشت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سه بخش تولید، سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری مشترک هدفگذاری شده، که بخشی از آن در نمایشگاه مسندم به نمایش گذاشته می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم زمینه بازاریابی و فروش و همچنین عرضه کالاهای تولیدی بخش‌های خصوصی که ما را در این سفر همراهی می‌کنند در کشور عمان بیش از پیش فراهم کنیم.

    این مسئول تاکید کرد: اهم تولیدات ما از جمله صنایع بزرگ مانند فولاد، آلومنیوم، تولیدات و فرآورده های شیلاتی، گردشگری و صنایع دستی است که هم بخش خصوصی و هم دولتی ما را در این امر همراهی می‌کند.

    قاسمی، در ادامه با اشاره به ظرفیت استان هرمزگان برای برپایی نمایشگاه گفت: بر اساس پیشنهاداتی ذکر شده در تفاهم‌نامه، درصددیم تا در صورت فراهم شدن شرایط لازم، نمایشگاه مشترکی را با حضور تجار عمانی در سال آینده در بندرعباس برپا کنیم.

    وی با اشاره به تبادلات کالایی و نوع کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه گفت: علیرغم وجود بازار خوب صنایع معدنی استان هرمزگان در کشور عمان، بیشتر کالاهای عرضه شده در بخش صنایع دستی و بافت‌های استان هرمزگان بوده که فعالین بخش‌های خصوصی نیز شناخت کامل از این ظرفیت دارند و این مبادلات وجود دارد و باید ارتقاء یابد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان تاکید کرد: روابط فرهنگی و تجاری ایران و عمان می‌تواند فواید بسیاری را برای استان هرمزگان و کشور ایران باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت