نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت ؛

حضور نشر ققنوس با ۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

عصر نمایشگاه- انتشارات ققنوس با ۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت شرکت می کند.

حضور نشر ققنوس با ۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیر داخلی انتشارات ققنوس حضور در این نمایشگاه را فرصتی مغتنم دانست تا با حضور در بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیا بتوان با ناشران خارجی تعامل داشت و آثار خود را معرفی کرد.
    مهدی حسین زادگان با بیان اینکه نشر ققنوس حداقل 15 بار و با هزینه شخصی در این نمایشگاه شرکت کرده، افزود: نمایشگاه فرانکفورت مهمترین تجمع ناشران و اهالی کتاب و عرصه ای مهم برای کسب تجربه و اطلاع از آخرین تحولات صنعت نشر در دنیاست از این رو حضور در آن مفید هر چند به برنامه ریزی مناسب و دقیق برای بهره برداری از آن نیاز است.
    وی با بیان اینکه ناشران ایرانی در دنیا کمتر دیده می شوند، ادامه داد: از آنجا که قانون کپی رایت در کشور رعایت نمی شود نباید انتظار داشت که ناشران بین المللی حاضر به بستن قرارداد با ما شوند هرچند نا امید نیستیم و حضور در فرانکفورت می تواند به دیده شدن ما کمک کند.
    مدیر داخلی نشر ققنوس اضافه کرد: به صورت داوطلبانه انتشار بسیاری از کتاب ها را با استفاده از رایت و ارتباط با ناشر و مولف خارجی منتشر کرده ایم بطوری که روند رو به رشدی را در این حوزه شاهد بودیم.
    وی با بیان اینکه امسال تعداد عناوین این نوع کتاب ها به حداکثر خود رسیده ، گفت: ناشران خارجی توقع زیادی از ناشران ایرانی داشته و درک درستی از بازار نشر ایران ندارند بنابراین تیراژهای ایران را با بازارهای خود مقایسه می کنند از این رو باید از این فرصت ها برای بیان این تفاوت ها بهره برد.
    حسین زادگان توضیح داد: 50 عنوان کتاب را برای حضور در نمایشگاه فرانکفورت از میان پرفروشترین های خود که مناسب خوانندگان خارجی بود و قابلیت ترجمه به زبان انگلیسی را داشت، برگزیدیم؛ کتابهایی با موضوع رمان که دارای خلاصه هم است.
    سمفونی مردگان، سال بلوا (عباس معروفی)، فیل ها و مونالیزای منتشر (شاهرخ گیوا) از جمله این کتاب ها هستند که حسین زادگان به آنها اشاره کرد.
    شصت و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت از 28 مهر تا 2 آبان 1395 (19 تا 23 اکتبر 2016) در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می­ شود.
    از جمله نهادها و تشکل های نشر حاضر در این نمایشگاه می توان به انجمن ناشران دفاع مقدس، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، انجمن ناشران دانشگاهی و انجمن زنان ناشر اشاره کرد.
    انتشارات شهر قلم، ویدا، براق، شمع و مه و عصر گویش نیز از جمله ناشرانی هستند که دراین دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت