مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

نمایش آثار کودکان با نیازهای ویژه در نمایشگاه نقاشی «کودکان تشنه‌اند» چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از نمایش آثار نقاشی کودکان با نیازهای ویژه در نمایشگاه نقاشی «کودکان تشنه‌اند» در این استان خبر داد.

نمایش آثار کودکان با نیازهای ویژه در نمایشگاه نقاشی «کودکان تشنه‌اند» چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، فرزاد رحیمی اظهار کرد: دو نفر از اعضای مرکز فراگیر این استان موفق شدند آثار نقاشی خود را در نمایشگاه «کودکان تشنه‌اند» در معرض دید عموم قرار دهند.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این اعضا دارای شرایط خاصی برای فعالیت هستند، ادامه داد: نمایشگاه «کودکان تشنه‌اند» در نگارخانه شهید آوینی شهرکرد برپا شد و این آثار نقاشی در کنار آثار سایر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار گرفت.

    وی بیان داشت: این آثار مربوط به نگار عباسی و امیرعباس پرتو بوده و از دیگر آثار مربوط به اعضای خاص مرکز فراگیر می‌توان به آثار علی بهبهانی، منصوره بنی‌شریف ، یزدان میراعلایی، محمد صالح و .... در زمینه  ادبی، کاردستی، سفال و نقاشی روی سنگ، اشاره کرد که در این نمایشگاه که به مناسبت هفته ملی کودک از 15 مهرماه سال جاری راه‌اندازی شد مورد بازدید قرار گرفت.

    رحیمی با بیان اینکه نمایشگاه «کودکان تشنه‌اند» تا 30 مهرماه سال جاری دایر خواهد بود، گفت: مرکز فراگیر چهارمحال و بختیاری در روز 12 آذرماه سال گذشته در شهرکرد افتتاح شد و نخستین مرکز مربوط به کودکان با نیازهای ویژه در استان است که در مورد فعالیت‌های مربوط به کودکان دارای نیازهای ویژه در این مرکز برنامه‌ریزی‌های مختلف انجام می‌شود.

    وی اضافه کرد: مربی نقاشی این کودکان اشرف کلاهی بوده که با تدابیر در نظر گرفته شده به آموزش آن‌ها اهتمام دارد، همچنین در این مرکز به مناسبت روز نابینایان برنامه‌های مختلفی صورت گرفت.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری از جمله فعالیت‌های مرکز فراگیر چهارمحال و بختیاری است و استمرار تعامل این مرکز با مدارس خاص، بررسی راهکارهای جذب و شناسایی و پایدارسازی اعضا و مخاطبان مستعد و پیگیری برنامه‌های پیش‌بینی شده در ستاد و همکاری بیشتر در راستای عملیاتی شدن بیش از پیش برنامه‌ها در بخش فراگیر از رویکردهای اصلی کانون در مورد مرکز فراگیر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت