نمایشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند

پنجمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی ایرانی

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه اسباب بازی، ۱۲ تا ۱۶ بهمن در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی ایرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی، این  نمایشگاه با حضور ده ها شرکت تولیدکننده و خدماتی بازی و اسباب بازی ایرانی، در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

    در این نمایشگاه انواع اسباب بازی های فکری،هوشی، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات ها ،چرتکه ها، انواع پازل ها، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی، خمیر بازی، بازی های آموزشی، انواع اسباب بازی پلاسکویی ، انواع اسباب بازی های پسرانه، انواع ماشین و کامیون ، سه چرخه، رالی اسپرت و انواع عروسک ها ، ماشین و کامیون، سه چرخه و ده ها مورد دیگر در معرض دید علاقه مندان به ویژه کودکان و والدین قرار خواهد گرفت.

    همچنین در این نمایشگاه صرفا اسباب بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفائی کودکان مفید است،عرضه می شود.

    گفتنی است ؛یکی از اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیت آن روزهای کودکان و نوجوانان و همچنین بیان خاطرات روزهای انقلاب و بازی های آن دوران است. معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید‌کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های حوزه اسباب بازی، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی از دیگر اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بازی و اسباب بازی است .

    همچنین برنامه بازدید گروهی دانش آموزان از نمایشگاه نیز طراحی شده و به همه این دانش آموزانی که به این روش از نمایشگاه بازدید کنند، کارت اعتباری خرید با تخفیف 15 درصدی اهداء می شود.

    قرار است در حاشیه پنجمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی ؛ برنامه های متنوعی نیز برای کودکان و والدین آنها به اجرا گذاشته شود.

    شایان ذکر است ؛پنجمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی از ساعت 9 تا 20 در سالن نمایشگاههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت