به میزبانی استان گلستان؛

گردهمایی مدیران آزمایشگاه‌های کنترل غذا و داروی کشور برگزار شد

عصر نمایشگاه- دوازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه‌های کنترل غذا و دارو سراسر کشور به میزبانی گلستان برگزار شد.

گردهمایی مدیران آزمایشگاه‌های کنترل غذا و داروی کشور برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، دوازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه‌های کنترل غذا و دارو سراسر کشور به میزبانی گلستان ظهر چهارشنبه در گرگان برگزار شد و تا 6 آبان ماه ادامه دارد.

    معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این گردهمایی به دست آوردهای دو سال گذشته استان گلستان در زمینه دارو و غذا اشاره کرد و گفت: کار شاخصی که در زمینه غذا داشته‌ایم طرح ساماندهی برنج بوده که از سال 93 آغاز شده است.

    حمیدرضا جوشقانی افزود: از دوسال گذشته کلیه امور مراکز ترک اعتیاد به شکل آنلاین انجام می‌شود و در حوزه آزمایشگاه‌ها اندازه گیری قندهای مصنوعی، اندازه گیری نگهدارنده ها، اندازه گیری کلسیم در فرآورده‌های سوسیس و کالباس و ... بخشی از فعالیت‌هایی بوده که انجام شده است.

    وی اظهار کرد: استان گلستان جزو معدود استان‌هایی بوده است که در زمینه ناباروری نه در بخش دولتی و نه در بخش خصوصی هیچ مرکز درمانی نداشت و در سال جاری مرکز ناباروی نهال را در شهر گرگان تأسیس کردیم.

    معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: پیگیری تأمین تجهیزات پزشکی و 134 تخت ویژه جدید، تجهیز مرکز تخصصی جراحی قلب و آنژیوگرافی و تأمین تجهیزات پزشکی 96 تختخوابی در مراکز درمانی استان از جمله کارهایی است که انجام شده است.

    جوشقانی افزود: 16 طرح تحقیقاتی با بودجه 112 میلیون تومان در مرکز تحقیقات سلامت غلات استان گلستان تصویب شد.

    وی اظهار کرد: تخت‎های LDR با 21 میلیارد ریال اعتبارتجهیز می‌شوند و فاز دوم بیمارستان حضرت رسول (ص) هم راه‎اندازی شده است.

    معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در ابتدای طرح تحول سلامت، دستگاه‎های رادیوگرافی قدمت 30 ساله‌ای داشتند که نسبت به بروزرسانی و تجهیز آنها اقدام شد.

    لازم به ذکر است در حاشیه این همایش نمایشگاهی با حضور شرکت‌هایی که در زمینه تولید دارو و غذا فعالیت می‌کنند، برپا شد و این شرکت‌ها آخرین دست آوردهای خود را ارائه کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت