به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ؛

نمایشگاه کتاب بسیج دانش آموزی در آستارا برپا شد

عصر نمایشگاه- به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب بسیج دانش آموزی در آستارا برپا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه حدود 500 جلد کتاب در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و حدود 200 لوح فشرده با مضامین علمی و آموزشی عرضه شده است.
    حجت الاسلام اصغر ابراهیمی با اشاره به اینکه کتاب های موجود در این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم علاقمندان به خصوص دانش آموزان دایر شده است.
    وی در ادامه اضافه کرد: کارکنان بنیاد شهید به همراه جمعی از مسوولان در طول هفته بسیج دانش آموزی با تعدادی از خانواده های شهدای دانش آموز در شهرستان آستارا دیدار می کنند.
    وی با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز کشور ما باید راه و روش شهدای دانش آموز را به درستی بشناسند و به آن عمل کنند، افزود: آن گونه که دانش آموزان رزمنده دیروز در جنگ نظامی به مقابله با دشمن پرداختند دانش آموزان امروز جامعه ایران اسلامی نیز باید به عنوان آینده سازان فردای کشور بتوانند در سنگر علم و دانش انقلاب اسلامی را بیمه کنند.
    ابراهیمی اضافه کرد: تقوا، تحصیل، تهذیب و ورزش از آموزه های لازم برای نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است.
    وی اتحاد و همدلی دانش آموزان را باعث موفقیت آنها در تمام مراحل زندگی خواند و ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به پیکره نظام جمهوری اسلامی کمین کرده اند و از طریق جنگ نرم برنامه های شوم خود را پیاده می کنند.
    وی بیان کرد: دانش آموزان با آگاهی و بصیرت افزایی می توانند در مقابل ترفندهای دشمنان بایستند.
    برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با شعار دانش آموز انقلابی ،مدرسه انقلابی از هفتم آبان ماه آغاز و تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
    شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 13 شهید دانش آموز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت