معاون فرماندار کامیاران:

نمایشگاه عسل در کامیاران برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون فرماندار کامیاران گفت: نمایشگاه عرضه عسل و فرآورده های مرتبط به آن به منظور ترویج مصرف عسل و افزایش سرانه مصرف با توجه به خواص درمانی و ارزش غذایی بالای این محصول در کامیاران برپا خواهد شد.

نمایشگاه عسل در کامیاران برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،عطاالله فرهادی در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه عرضه عسل و فرآورده های آن در محل فرمانداری کامیاران افزود: برپایی نمایشگاه محصولات کشاورزی موجب ارتقاء کیفیت، توسعه کسب و کار و معرفی بهتر محصول خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه کامیاران دارای ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه تولید محصولات کشاورزی از جمله عسل است اظهار کرد: باید با برپایی چنین نمایشگاه های به افزایش سرانه مصرف این محصول با توجه به ارزش غذایی آن در میان تمامی اقشار جامعه کمک کرد.
    به گفته او برای توسعه شهرستان باید با فراهم کردن بسترهای لازم در زمینه تولید محصولات کشاورزی با کیفیت و تبلیغات محصولات تولیدی شهرستان از راه های مختلف، این تولیدات را علاوه بر عرضه در سطح شهرستان به سایر نقاط کشور صادر کرد.
    معاون فرماندار کامیاران در خصوص معرفی محصولات کشاورزی شهرستان به تمام کشور گفت: برپایی نمایشگاه های دائمی و یا جمعه بازار در مناطق مختلف شهرستان بویژه مسیرهای گردشگری در دستور کار قرار گیرد.
    فرهادی افزود: اجرای برنامه های مختلف این چنینی باعث رونق تولید، ارتقاء کیفیت و معرفی محصولات بهتر برای عرضه به بازار مصرف ودر نهایت کسب سود و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان خواهد شد.
    در ادامه این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: کامیاران از اولین شهرستان های استان است که شغل زنبورداری به صورت حرفه ای و صنعتی در آن آغاز شد.
    بهرام کوشکی افزود: کامیاران از لحاظ تعداد کندو بعد از سنندج و سقز در رتبه سوم استان کردستان قرار دارد و 12 درصد عسل استان را تولید می کند.
    وی اضافه کرد: میزان تولید این محصول در کامیاران 104 تُن در سال است و افراد شاغل در عرصه زنبورداری 506 نفر هستند.
    مدیر جهاد کشاورزی کامیاران گفت: تعداد کندوهای زنبور عسل شهرستان 17 هزار و 553 کندوی مدرن و 994 کندوی بومی است.
    نمایشگاه عرضه عسل از 15 تا 18 آبان ماه در محل چهار راه اصلی جنب اداره مخابرات شهرستان کامیاران واقع در 65 کیلومتری جنوب سنندج برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت