درمنطقه تجاری «اونیکان» در شهر بندری «لاگوس» ؛

برگزاری نمایشگاه بین المللی تجاری نیجریه از ۴ تا ۱۳ نوامبر با حضور شرکت های ایرانی

عصر نمایشگاه- سی امین دوره نمایشگاه بین المللی تجاری نیجریه از ۴ تا ۱۳ نوامبر ( ۱۴- ۲۳ آبان) با مشارکت چند شرکت ایرانی درمنطقه تجاری «اونیکان» در شهر بندری «لاگوس» در جنوب غربی این کشور برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه بین المللی تجاری نیجریه از ۴ تا ۱۳ نوامبر با حضور شرکت های ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سی امین دوره نمایشگاه بین المللی تجاری نیجریه با مشارکت اتاق بازرگانی و صنایع این کشوربا مشارکت نمایندگان اقتصادی و صاحبان صنایع بیش از 15 کشور دنیا و از جمله از جمهوری اسلامی ایران به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.
    بر اساس گزارش های منتشرشده، محمد بوهاری رئیس جمهوری نیجریه در مراسم گشایش رسمی این رویداد تجاری سخنرانی خواهد کرد.
    بیش از 200 نماینده از شرکت های بزرگ اقتصادی جهان با شرکت در این رویداد بزرگ اقتصادی، راه های توسعه مناسبات تجاری و امکان سنجی موقعیت های ویژه اقتصادی را بررسی خواهند کرد.
    بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه، فراهم کردن فرصت کسب و کار جهانی برای صنایع داخلی، ایجاد همگرایی میان صنایع پایین دست و فرصتی برای معرفی و عرضه و رقابت میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی عنوان شده است.
    کارشناسان اقتصادی قاره سیاه، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای پیشبرد توسعه اقتصادی و اجتماعی قاره آفریقا می دانند.
    نمایشگاه بین المللی تجاری نیجریه 2016 ٬محصولات، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته صنعتی را از چندین بخش پوشش می دهد. این نمایشگاه به عنوان شاهراه حیاتی شبکه ارتباطی و دسترسی به منابع صنایع تاکنون رشد بسزایی داشته است.
    این رویداد با طیفی وسیع از محصولات و خدمات پیشرفته اقتصادی از تمام دنیا این فرصت را به فعالان اقتصادی می دهد تا به محصولات و خدمات اقتصادی و صنعتی و موثر دستیابی داشته باشند و علاوه بر اطلاع یافتن از آن ها، درباره آخرین وضعیت بازار تجاری قاره سیاه بحث و گفتگو کنند.
    نیجریه با جمعیتی حدود 182 میلیون نفر٬ پرجمعیت ترین کشور آفریقا و بزرگترین تولید کننده نفت در این قاره است. نیمی از مردم این کشور که در شمال زندگی می کنند٬ مسلمان و نیمی دیگر در جنوب مسیحی هستند.
    تشدید فقر در این کشور واقع در غرب آفریقا در حالی است که نیجریه به لحاظ داشتن منابع نفتی دهمین کشور جهان و در میان صادرکنندگان نفت هشتمین کشور جهان محسوب می شود.
    این کشور بزرگترین تولید کننده نفت آفریقا است. تولید ناخالص داخلی نیجریه 295 میلیارد دلار برآورد شده است. این کشور حدود پنجاه میلیون نفر نیروی کار دارد که 70 درصد آنها در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند. همچنین نرخ بیکاری در این کشور 5٫8 درصد است. با این وجود 70 درصد از مردم نیجریه زیر خط فقر زندگی می کنند. نفت و گاز 35 درصد تولید ناخالص داخلی نیجریه را تشکیل می دهد و 70 درصد مخارج دولت از این محل تأمین می شود. بنزین و محصولات مشابه٬ 90 درصد از درآمد کشور را از محل صادرات به خود اختصاص می دهد. نیجریه عضو اوپک و سازمان تجارت جهانی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت