مدیر برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۶ :

افزایش ۱۰۰ درصدی حضور خارجی ها در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- مدیر برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۶ گفت که حضور ۳۰ شرکت خارجی و افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد آنها در مقایسه با نمایشگاه پارسال، در سایه گشایش ها و تسهیلات سیاسی و اقتصادی به وجود آمده در فضای پسابرجام حاصل شده است.

افزایش ۱۰۰ درصدی حضور خارجی ها در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، آریا حمیدیان در حاشیه آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2016) اظهارکرد: در سومین دوره این نمایشگاه، حدود 200 شرکت شامل 170 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی حضور دارند.
    به گفته این مقام مسئول، در چهار روز برپایی این رویداد، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (یازدهم و دوازدهم آبان ماه) همایش سرمایه گذاری و توسعه ایران با موضوع اصلی تامین مالی پروژه ها و جلب و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در 12 پنل تخصصی و با حضور 70 سخنران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 22 علاقه مندان می توانند از نمایشگاه دیدن کنند.
    وی افزود: در روز پنجشنبه و مقارن با روز پایانی نمایشگاه نیز هشت نشست تخصصی توسط نهادهای متولی از جمله شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی وزارت امور اقتصادی و دارایی و بیمه مرکزی برگزار می شود.
    حمیدیان با اشاره به استقبال چشمگیر خارجی ها در نمایشگاه امسال، خاطرنشان کرد: با توفیقات به دست آمده در فضای پسابرجام، شاهد حضور 30 شرکت و سازمان های مختلف خارجی از فعالیت ها و عرصه های گوناگون از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، هندوستان، مالزی، ترکیه و امارات متحده عربی هستیم که در مقایسه با نمایشگاه پارسال صد درصد رشد داشته است.
    وی گفت : با هماهنگی های به وجود آمده و همکاری سازمان مناطق آزاد کیش، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و اداره مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از 70 خبرنگار داخلی و خارجی به پوشش خبری این رویداد بزرگ خواهند پرداخت.
    به گفته این مقام مسئول، نمایشگاه کیش اینوکس 2016 در 21 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود.
    گفتنی است ، معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، توانمندی های شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، ارایه خدمات نوین بانکی و بیمه ای، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی از مهمترین اهداف برگزاری Kish Invex 2016 است.
    همچنین، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارایه جدیدترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری، از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این رویداد است.
    این نمایشگاه از امروز تا 13 آبان ماه پذیرای بازدید کنندگان است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت