رئیس شورای شهرستان شهرضا بیان کرد

برپایی نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در شهرضا

عصر نمایشگاه- رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرضا گفت: نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با تأکید بر اقتصاد مقاومتی در شهرضا برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در شهرضا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ، منصوره‌السادات صفوی در جلسه شورای شهرستان که با هدف بررسی ایجاد نمایشگاه ویژه زنان در شهرضا برگزار شد، اظهار داشت: توسعه پایدار به‌عنوان یکی از بسترهای متعالی و رشد انسان، هنگامی موفقیت‌آمیز است که با یاری و مشارکت همه گروه‌های اجتماعی انجام شود.

    وی افزود: زنان نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند و امروز در بخش‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی دارند.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرضا بیان کرد: یکی از مهمترین زمینه‌های حضور زنان در عرصه توسعه پایدار، کارآفرینی و اشتغال دانش‌بنیان است، براین اساس، نقش‌محوری مداخله دولت‌ها در تقویت فرهنگ و ایجاد بستر مناسب برای گسترش کارآفرینی با ملاحظه نقش بدون جایگزین زنان در افزایش بهره‌وری، و توسعه پایدار اجتناب‌ناپذیر است.

    وی تصریح کرد: با هدف معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های بانوان فعال در عرصه‌های مختلف اشتغال و کارآفرینی، نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با تأکید بر اقتصاد مقاومتی در شهرضا برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه در کنار برگزاری نمایشگاه جشنواره غذاهای سنتی نیز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می‌شود.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه برای فروش محصولات خانگی بانوان شهرضایی ایجاد بازارچه‌هایی در نقاط مختلف شهرستان ضروری است، گفت: ایجاد بازارچه ویژه بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست کمک زیادی به اشتغال آن‌ها می‌کند.

    وی اظهار داشت: بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی بانوان شهرستان شهرضا در کارخانه نوین آماده بهره‌برداری است.

    صفوی افزود: تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با امور بانوان باید با یکدیگر در راستای بررسی و رفع مشکل زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست تعامل و همکاری داشته باشند.

    شایان ذکر است ،این نمایشگاه از 17 تا 27 بهمن در 30 غرفه در کارخانه نوین شهرضا با مشارکت بخش دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت