در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران؛

برای نخستین بار نمایشگاه بین­ المللی محصولات پروتئینی در تهران برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین ­المللی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته در حالی برای نخستین بار در تهران دایر خواهد شد که گستره تجارت ۳۷۰۰ میلیارد دلاری صنعت حلال در دنیا و اختصاص بیش از ۸۰ درصد تولید محصولات حلال در کشورهای غیرمسلمان با وجود جمعیت ۲ میلیارد نفری کشورهای مسلمان حاکی از اهمیت تقویت و توسعه تجارت در زمینه نشان حلال است.

برای نخستین بار نمایشگاه بین­ المللی محصولات پروتئینی در تهران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت،  امروزه صنعت حلال در بسیاری از کشورها از توجه ویژه‌ای برخوردار است و از آنجایی که ایران به عنوان کشوری مسلمان، از دیرباز تولیدکننده انواع محصولات حلال بوده و از این منظر می‌تواند یکی از تأمین کنندگان اصلی محصولات حلال در دنیا باشد، بنابراین معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشورمان در این بخش، فرصت مغتنمی برای افزایش سهم کشور از تجارت جهانی صنعت حلال تلقی می‌شود.

    در این راستا نخستین نمایشگاه بین­المللی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته با هدف بسترسازی مناسب برای ترغیب سرمایه­گذاران خارجی در صنایع پروتئینی کشور، جذب تکنولوژی و دانش فنی و ماشین‌آلات نوین برای بروز کردن کارخانجات فعلی و نیز کمک به گسترش بازارهای صادراتی برای تولیدکنندگان محصولات ایرانی از تاریخ 15 تا 18 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    نمایشگاه مذکور در فضایی به وسعت بیش از دو هزارمتر مربع با حضور 53 شرکت داخلی و 14 شرکت خارجی از 10 کشور دنیا از جمله چین، ترکیه، اسپانیا، یونان، فنلاند، آذربایجان، آلمان، لبنان و استرالیا به مدت 4 روز دایر است.

    در این نمایشگاه انواع محصولات گوشتی و فرآورده­های ارگانیک، انواع ادویه، نگهدارنده و افزودنی‌های مجاز )طبیعی و شیمیایی) برای تولید محصولات خام یا فرآوری شده، ماشین‌آلات و تجهیزات فرآوری انواع محصولات پروتئینی حلال به معرض نمایش بازدیدکنندگان گذاشته می‌شود.

    انتظار می‌رود با بهره‌گیری از مزیت‌هایی مانند رویدادهای بین‌المللی و تجهیز صنایع فعلی به دانش روز جهانی و تولید محصولات رقابتی در بازار حلال دنیا، بتوان در آینده نزدیک نسبت به ثبت برند حلال ایران اقدامات شایسته­‌ای بعمل آورد، بطوری که  به تبع آن سهم قابل ملاحظه­ای از بازارهای جهانی را  به فعالان اقتصادی کشورمان اختصاص دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت