هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک بیان کرد

سیاست‌های تشویقی صحا ویژه حضور در نمایشگاه‌های معتبر خارجی

عصر نمایشگاه- صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) با هدف تشویق شرکت‌های فعال حوزه صنایع الکترونیک به حضور در بازارهای بین‌المللی و رویدادهای نمایشگاهی به منظور کسب بازارهای بین المللی و صادرات محصولات،تا ۳ درصد تخفیف در بازپرداخت تسهیلات مالی اعطا می‌کند.

سیاست‌های تشویقی صحا ویژه حضور در نمایشگاه‌های معتبر خارجی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از پانا ، هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک به منظور تشویق و ترغیب صادرات صنایع الکترونیک، مقررکرده است که به مشتریان طرف قرارداد صندوق که دارای تسهیلات جاری هستند، چنانچه تا زمان تسویه قرارداد در نمایشگاه‌های معتبر خارجی شرکت کنند به ازای هر بار شرکت به اندازه یک درصد و حداکثر تا سقف 3 درصد در کارمزد تسهیلات اعطایی تخفیف داده شود.

    پیش از این نیز صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) برای کمک و تشویق صادرات به شرکت هایی که از صحا تسهیلات گرفته و موفق به صادرات بخشی از محصولات خود شده اند، تخفیف تا 6 درصد در سود تسهیلات اعطا ‌کرده است.

    همچنین صحا به صورت جداگانه برای پوشش هزینه‌های شرکت‌های حوزه صنایع الکترونیک برای اخذ تاییدیه‌های فنی بین المللی و پوشش دادن هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی،تسهیلات ارزان قیمت اعطا می‌کند.

    گفتنی است ؛صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از 16 سال سابقه از قدیمی‌ ترین صندوق‌ های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٦ تا ١٨ درصد و همچنین صدور ضمانت‌ نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت