در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ؛

جلوه های ناب طبیعت در نمایشگاه گروهی نقاشی آستارا

عصر نمایشگاه- آثار نقاشی هنرمندان آستارایی در قالب یک نمایشگاه گروهی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

جلوه های ناب طبیعت در نمایشگاه گروهی نقاشی آستارا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در آیین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه 80 اثر توسط هنرجویان و هنرمندان نونهال، نوجوان و جوان آستارا با موضوع های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته است.
    ابوطالب جوان افزود: تابلوهای عرضه شده در این نمایشگاه حاصل تلاش سه ساله فضه فرزانه مربی توانمند نقاشی در شهرستان آستارا و هنرجویان فعال این مربی است.
    وی اظهار کرد: سوژه عمده به کارگرفته شده در این آثار، طبیعت است و تابلوهای هنری این نمایشگاه در سبک رئال و مدرن با بهره گیری از تکنیک رنگ روغن، کلاژ، آبرنگ و سیاه قلم خلق شده است.
    وی بیان کرد: در این نمایشگاه 39 هنرمند خوش ذوق شهرستان آستارا مشارکت داشته اند.
    جوان ادامه داد: برپایی چنین نمایشگاه های هنری در رشد و بالندگی فرهنگ و هنر موثر است اما فضای عرضه، جوابگوی حجم بالای تولیدات هنرمندان شهرستان آستارا نیست و در صورت تامین فضاهای لازم، برگزاری متعدد این نمایشگاه ها را در طول سال شاهد خواهیم بود.
    وی برپایی این نمایشگاه در روز 13 آبان را نشانگر توجه قشر هنرمند به ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحیه استکبار ستیزی جامعه فرهنگی و هنری در قالب آثار ارزشمند به نمایش گذاشته می شود.
    او گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 18 به مدت چهار روز در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برای بازدید علاقمندان دایر است.
    شهرستان آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 400 هنرمند ساماندهی شده در قالب هفت انجمن هنری، زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان فعالیت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت