مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرخبر داد

آغاز ثبت نام جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با تولد امام موسی کاظم (ع) فراخوان ثبت نام در دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در استان آغاز شد.

آغاز ثبت نام جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، حمیده ماحوزی در نشست با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری جشنواره ملی مشاعره رضوی اشاعه فرهنگ رضوی و گسترش فعالیتهای فرهنگی و ادبی سیره اهل بیت (ع) است.
    وی اضافه کرد: در روز برگزاری جشنواره ملی مشاعره رضوی از هشت نفر برگزیده این جشنواره تجلیل و مبلغ 94میلیون ریال جایزه در بین آنان توزیع می شود.
    ماحوزی اظهارکرد: رویکرد جدید جشنواره 12 مشاعره ملی رضوی تقدیر از خانواده های رضوی است و براین اساس از خانواده های اول با چهار میلیون ریال و از خانواده دوم با سه میلیون ریال تقدیر می شود.
    وی گفت: همچنین افرادی که مشتاقانه در این جشنواره شرکت می کنند وبتوانند دوستان خود را نیز همراه کنند مورد تقدیر قرار می گیرند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی، هشتمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی و شبهای شعر رضوی در طول سال برای پشتیبانی برنامه دهه کرامت، تشکیل اتاق فکر جشنواره و بهره مندی از خرد جمعی برای پربارکردن برنامه ها از جمله برنامه های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در استان بوشهر است.
    وی یادآور شد: برای نفر اول جشنواره ملی مشاعره رضوی لوح تقدیر، تندیس جشنواره و کمک هزینه حج عمره، نفر دوم تندیس و لوح تقدیر و 15میلیون ریال و نفر سوم نیز تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 12میلیون ریال در نظر گرفته می شود.
    ماحوزی اظهارکرد: همچنین برای برگزیدگان چهارم تا هشتم نیز از 10 میلیون ریال تا شش میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
    وی یادآور شد: برای شرکت کنندگان استانهای دیگر نیز کمک هزینه سفر، اسکان و پذیرایی نیز پرداخت می شود.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دریازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی 370 نفر شرکت کردند که 64نفر به مرحله پایانی راه یافتند و از هشت نفر برگزیده نیز تقدیر شد.
    جشنواره رضوی در 31 استان کشور و 77 کشور جهان در هرسال همزمان با آغاز دهه کرامت در 93 عنوان جشنواره فرهنگی، هنری، اجتماعی، دیجیتالی و کودک و نوجوان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت