در نمایشگاه فرش دستباف سنندج عنوان شد:

حمایت از فرش دستباف کردستان با کارت خرید

عصر نمایشگاه-کارت خرید اقساطی فرش برای حمایت از فرش دستباف کردستان با حمایت صندوق کارآفرینی امید عرضه شد.

حمایت از فرش دستباف کردستان با کارت خرید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از  شاتا ، کردستان به عنوان اولین استان در سطح کشور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش سنندج ، کارت خرید اقساطی فرش دستباف عرضه کرد.
    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: این نمایشگاه با 32 غرفه در فضای بیش از 2 هزار متر مربع، جهت ارائه و عرضه انواع فرش دستباف و تابلو فرش از تاریخ 15 لغایت 21 آبان ماه در حال برگزاری است.
    محمد بختیار خلیقی هدف برگزاری نمایشگاه را معرفی ظرفیت ها و توانمدی های فرش استان، توجه به فرهنگ هنر صنعت فرش دستباف و مزایای استفاده از آن عنوان کرد.
    وی گفت : توجه به اشتغال پایدار از طریق فرش دستباف به عنوان مزیت نسبی برای استان، ایجاد بازار مستمر با معرفی عرضه کننده و مصرف کنندگان به یکدیگر، رقابتی کردن تولیدات داخل و خارج از استان، معرفی دستاوردهای نوین در عرصه طراحی، تولید و بازاریابی فرش دستباف، شناخت سلایق مشتری از دیگر مواردی که مورد توجه مسئولان فرش استان است.
    وی افزود: با ورود اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در انتخاب غرفه های برتر تولید و عرضه فرش دستباف و حضور این غرفه ها در این نمایشگاه، جلوه ایی ویژه و زیبا خلق شده است.
    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به وجود 90 هزار بافنده با تولید 160 هزار متر مربع فرش دستباف در کردستان، این هنر صنعت را مزیت نسبی برای استان دانست که مقصود از برپایی چنین نمایشگاه های در سطح عرضه را معرفی این کالای باارزش به شهروندان دانست.
    خلیقی گفت: این نمایشگاه با حضور تولید کنندگان فرش دستباف از استانهای کردستان، آذربایجان شرقی، تهران برگزار شده است.
    خلیقی خاطر نشان ساخت: با هماهنگی های صورت گرفته و اطلاع رسانی های انجام گرفته در سطح ادارات و سازمان های دولتی، تسهیلات کم بهره خرید فرش دستباف در نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف سنندج عرضه شده است.
    وی هدف از ارائه این طرح را کمک به تولید کنندگان برای فروش فرش های آنها و افزایش توان خرید مشتریان دانست، که این تسهیلات تاثیر مستقیمی بر شغلهای مرتبط با  فرش دارد و با این اقدام اشتغال پایدار برای استان به ارمغان می آید.
    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: علاوه بر تاثیر این تسهیلات بر رونق فرش و استغالزایی بیشتر، ارائه این تسهیلات بر فرهنگ استفاده و خرید فرش توسط مشتریان تاثیر مستقیم دارد و زمینه خرید فرش دستباف تولید استان را توسط همشهریان فراهم نموده است.
    خلیقی گفت: علاوه بر این غرفه ها یک غرفه به صندوق کارآفرینی امید جهت انجام امور کارت تسهیلات خرید فرش دستباف و یک غرفه به کمیته ارزیابی فرش دستباف جهت ارزیابی، ارزشیابی و کنترل کیفیت فرش های عرضه شده اختصاص داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت