گردهمایی بزرگ فعالان صنعتICT و مخابرات در نمایشگاه اتوکام

عصر نمایشگاه- فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از محوری ترین زیرساخت های عصر حاضر جهان، روز به روز دامنه نفوذ خود را در بخش های مختلف کشورها گسترده تر کرده و آحاد جامعه را با نقش بی بدیل خود در تسهیل امور، توسعه ارتباطات، بهره وری، کاهش هزینه و انرژی آشنا می سازد.

گردهمایی بزرگ فعالان صنعتICT و مخابرات در نمایشگاه اتوکام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، در یک تعریف کلی، فناوری اطلاعات مجموعه‌ای از روش‌ها، پردازش‌ها و فرآیندهایی است که برای جمع‌آوری،‌ ذخیره‌سازی، انتقال و بازاریابی اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ویژگی ها باعث می شود صنایع و زیرساخت های کشور زمینه مناسبی را برای رشد و توسعه خود در اختیار داشته باشند.
    در این میان شیوه های سنتی هر روز کم رنگ و کم رنگ تر شده و جای خود را به روش های نوین و تجهیزات و راهکارهای علمی و فناورانه می دهد. از سوی دیگر تغییرات با شتاب، جهانی و فراگیر این عرصه، به گونه ای است که هر قدر سازمان ها، جوامع و افراد، خود را با این تغییرات همراه تر و همگام تر کنند، پیروز تر و موفق تر خواهند بود.
    به همین دلیل، چنان چه شرایطی برای معرفی آخرین تغییرات و تحولات این بخش ایجاد شود، در واقع همه صنایع از آن بهره مند خواهند شد. برگزاری نمایشگاه های تخصصی بر مبنای همین اهداف، پیش بینی و برنامه ریزی می شود. امسال با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری و ادغام آن با نمایشگاه مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال، تمامی مسوولان، شرکت ها و بازدیدکنندگان، امکان آشنایی با آخرین تولیدات و خدمات و به روز رسانی اطلاعات خود را به دست آورده و ارزیابی خوبی نیز از وضعیت این صنعت خواهند داشت. در این نمایشگاه مشتاقان علم و دانش حوزه IT و ICT و مخابرات و همچنین اهالی فن و تخصص گرد هم آمده اند تا بار دیگر علاوه بر بیان اهمیت این صنعت، برای پیشرفت و ارتقای آن تلاش کرده و ابعاد گسترده آن را به نمایش بگذارند. امیدواریم دست اندرکاران بخش های مربوطه، این رویداد بزرگ را قدر دانسته و با حضور و بازدید تخصصی خود، زمینه هر چه پربار تر شدن آن را فراهم سازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت