رئیس پارک علم و فناوری اردبیل خبر داد

آمادگی شرکت‌های دانش بنیان برای تشکیل ۷۰ غرفه نمایشگاهی

عصر نمایشگاه : شرکت‌های دانش بنیان در قالب ۷۰ غرفه آمادگی خود را برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش در استان اردبیل اعلام کرده‌اند.

آمادگی شرکت‌های دانش بنیان برای تشکیل ۷۰ غرفه نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از فارس، عبدالقیوم قلیپوری صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش در استانداری اردبیل اظهار کرد: از سال 79 برگزاری این نمایشگاه و برنامه هفته پژوهش در دستور کار قرار گرفته و بر اساس تصمیم شورای فرهنگ عمومی 25 آذر ماه به نام روز پژوهش نامگذاری شده است.

    وی گفت: در دولت تدبیر و امید بدون شعار بلکه در عمل حمایت از فعالیت‌های پژوهشی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته و ما دو هفته قبل از نمایشگاه سراسری در استان اردبیل شاهد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در استان با همکاری دستگاه‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی و همچنین آموزش و پرورش خواهیم بود.

    رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: امسال در یک ایده جدید ما در این نمایشگاه غرفه‌ها را زون‌بندی کردیم تا در قالب گروه‌های الکترونیک، کشاورزی، فنی و ... بتوانیم زمینه بازدید راحت علاقمندان را از بخش‌های مختلف نمایشگاه با هدف تبادل اطلاعات و برنامه‌ریزی‌های دقیق به انجام برسانیم.

    قلیپوری بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان در قالب 70 غرفه آمادگی خود را برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش در استان اردبیل اعلام کرده‌اند.

    این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه که در فضای 2 هزار مترمربع و با 70 غرفه برگزار می‌شود افزایش دو برابری را در برپایی غرفه‌ها شاهد هستیم که از 14 تا 17 آذر ماه در محل نمایشگاه بین‌اللملی اردبیل برپا خواهد شد.

    رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: با توجه به محدود بودن فضای نمایشگاهی در دانشگاه محقق اردبیلی برخلاف سال‌های گذشته تصمیم گرفتیم تا این نمایشگاه در فضای بزرگ‌تر با گستردگی عمل حضور صاحبان بخش‌های مختلف پژوهشی به ویژه شرکت‌های دانش بنیان به انجام برسد.

    قلیپوری تصریح کرد: با همکاری استانداری اردبیل و سایر نهادها هزینه‌های آن تامین خواهد شد و خود دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در مدت برگزاری چهار روزه این نمایشگاه قطعا زمینه حضور آنها را با تامین ایاب و ذهاب مناسب‌تر در محل نمایشگاه فراهم خواهند کرد.

    وی با بیان اینکه 137 ایده برتر نیز در استان شناسایی شده و استان اردبیل نیز از این جهت رتبه 6 را دارد، یادآور شد: ما قطعا از ظرفیت صاحبان این ایده‌ها استفاده خواهیم کرد تا فضایی فراهم آید که بتوانیم مناسب‌تر و شایسته‌تر فعالیت‌های حوزه علمی، پژوهشی و استفاده از نظرات آنها را فراهم کنیم.

    رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: ما آمادگی داریم صاحبان این ایده‌ها را در یک نشست و جلسه حمایتی دور هم جمع کنیم تا با محوریت فعالیت، ایده‌ها و برنامه‌ها بیشتر آشنا شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت