مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس :

پیش فروش بن کارت نمایشگاه کتاب فارس ادامه دارد

عصر نمایشگاه- مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس، گفت: پیش فروش بن کارت کتاب تا ۳ روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان ادامه دارد.

پیش فروش بن کارت نمایشگاه کتاب فارس ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب فارس با بیان اینکه تسهیلات نمایشگاه کتاب فارس در این دوره به گونه ای طراحی شده که علاقه مندان به تهیه کتاب با تخفیف به مناسبت این رویداد می توانند از امکان تهیه بن کارت توسط خرید اینترنتی استفاده کنند.

    جمشید رضایی با این توضیح که خرید اینترنتی مستلزم گرفتن کد رهگیری خرید بن کارت است، عنوان کرد: خریداران پس از تهیه بن کارت از سامانه مربوطه کد رهگیری دریافت کرده و در طول مدت نمایشگاه با مراجعه به بانک عامل می توانند بن خریداری شده را دریافت کنند.

    رضایی ارائه مدرک تحصیلی را نیاز خریداری بن کارت عنوان کرد و گفت: علاقه مندان به تهیه کتاب از پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس باید مدرکی دال بر آنچه تحصیل کرده اند را با خود داشته باشند.

    مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس، ادامه داد: از راه اندازی سامانه توزیع بن کارت نمایشگاه کتاب عنوان کرد: علاقه مندان می توانند تا 3 روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان، نسبت به پیش خرید بن کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق ورود یا عضویت در سامانه اقدام کنند.

    وی با یادآوری اینکه این بن ها در محل نمایشگاه کتاب استانی و در طول برگزاری نمایشگاه کتاب با ارائه کد پیگیری و کارت شناسایی معتبر از طریق شعب بانک شهر مستقر در نمایشگاه قابل دریافت است، افزود: مخاطبان نمایشگاه کتاب فارس باید در انتخاب بن نمایشگاه استان مربوطه دقت داشته سپس پرداخت کنند.

    مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس که از 4 تا 9 آذر در شیراز برگزار می شود در خصوص حضور نشریات و مطبوعات استان در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس، گفت: امسال نیز به سنت دوره های گذشته مطبوعات و روزنامه های استان فارس این امکان را یافته اند در نمایشگاه کتاب دارای غرفه اختصاصی باشند.

    رضایی یادآور شد: هر 8 روزنامه استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس غرفه خواهند داشت.

    گفتنی است ،پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس از 4 تا 9 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت