نمایشگاه کتاب در دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان برپا شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار صبح امروز به مدت چهار روز در پردیس "شهید مطهری" دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان برپا شد.

نمایشگاه کتاب در دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان برپا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار صبح امروز به مدت چهار روز در پردیس "شهید مطهری" دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان برپا شد.

    حجت‌الاسلام مهدی پودینه در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: حدود 400 عنوان کتاب و 70 حلقه لوح فشرده با موضوعاتی از جمله قرآنی، مذهبی، تاریخی پزشکی، کودک، رمان و کتب درسی با تخفیف 20 تا 60 درصدی در این نمایشگاه جهت استفاده علاقه‌مندان عرضه شده است.

    سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به سرانه پایین مطالعه در استان، عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح سیستان و بلوچستان جا نیفتاده و سرانه مطالعه در استان بسیار پایین است.

    وی افزود: کتابخوانی از عوامل مهم در توسعه و پیشرفت هر جامعه است؛ لذا باید برای گسترش فرهنگ مطالعه در استان تلاش بیشتری صورت گیرد.

    حجت‌الاسلام پودینه گفت:  ارتقای سطح علمی کشورها امروز با میزان مطالعه مردمان آنها در رابطه مستقیم است و بحث کتابخوانی مورد تاکید مستقیم مقام معظم رهبری است، لذا همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش کنیم.

    طرح واکسیناسیون نیوکاسل طیور روستایی زابل اجرا می‌شود

    حامد گنجعلی در زابل اظهار داشت: به منظور هماهنگی در راستای اجرای طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل طیور روستایی با استفاده از واکسن مقاوم به حرارت که با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه در روستا‌های منطقه سیستان انجام می‌شود، جلسه هم‌اندیشی در اداره دامپزشکی زابل برگزار شد.

    رئیس دامپزشکی زابل گفت: در این جلسه در باب چگونگی و موانع و مشکلات احتمالی اجرای این طرح بحث و تبادل نظر شد.

    وی بیان کرد: بیماری نیوکاسل یکی از بیماریهای ویروسی واگیردار است که می‌تواند در صورت بروز، در مدت زمان کوتاهی خسارات زیادی به مرغداری‌ها و روستاییان وارد کند و بی‌شک واکسیناسیون طیور بومی با واکسن نیوکاسل که به طور هماهنگ در روستاه‌های سیستان انجام می‌شود در کنترل و پیشگیری این بیماری اهمیت ویژه‌ای دارد.

    گنجعلی با بیان اینکه گوشت طیور به عنوان یک منبع با ارزش پروتئینی در سبد تغذیه‌ای مردم منطقه سیستان جایگاه ممتازی دارد، تصریح کرد: اجرای طرح واکسیناسیون نیوکاسل در دستور کار فوری قرار گرفته و به زودی در منطقه سیستان اجرا می‌شود.

    توقیف کامیون با خلافی 119 میلیونی در سیستان و بلوچستان

    سیامک مرادی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راهور حین گشت زنی و برقراری انظباط ترافیکی در سطح شهرستان یک دستگاه کامیون کشنده را به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با بیان اینکه پس از استعلام از سامانه هوشمند پلیس مشخص شد، خودروی مذکور دارای 30 فقره تخلف و 119 میلیون و 500 هزار ریال جریمه پرداخت نشده، تصریح کرد: بر اساس تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی این خودرو جهت پرداخت دیون دولتی به پارکینگ منتقل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت