مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان خبر داد

اختصاص سه میلیارد ریال یارانه برای نمایشگاه کتاب جنوب کرمان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از اختصاص سه میلیارد ریال یارانه برای نمایشگاه کتاب در این منطقه خبر داد.

اختصاص سه میلیارد ریال یارانه برای نمایشگاه کتاب جنوب کرمان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،حسین اسحاقی در نشست خبری که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد افزود: نمایشگاه کتاب در این منطقه از 11 دی ماه سال جاری متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود.
    وی بیان کرد: دسترسی آسان به انواع کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهداف برپایی نمایشگاه های کتاب است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: با توجه به زیرساخت های جنوب استان کرمان برنامه ریزی شده است تا برگزاری جشنواره و نمایشگاه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
    وی بیان کرد: یکی از برنامه های پیش روی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب استان کرمان، فعالیت های پژوهش محور و تعامل با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است.
    اسحاقی افزود: باید نقش پژوهش در برنامه ها برجسته، فعالیت های ادبی تقویت و عدالت فرهنگی در موسسات فرهنگی رعایت شود و از منطقه گرایی پرهیز کنیم.
    وی خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده باید برای تحقق این شعار با روحیه وحدت فعالیت کنیم.
    وی گفت: فراخوان نمایشگاه گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی نیز اعلام شده است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از اصحاب رسانه به عنوان مشاور نام برد و گفت: برای پیشبرد برنامه های پیش رو از همه ایده های مختلف استفاده می کنیم.
    وی از فعالیت 16 کتابخانه عمومی در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: با توجه به جمعیت منطقه این تعداد کتابخانه کم است و به دنبال افزایش این کتابخانه ها هستیم.
    اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب،‌ رودبارجنوب، ‌کهنوج، ‌قعله گنج و منوجان را با جمعیت حدود یک میلیون نفر زیر پوشش دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت