در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز ؛

۶ هزارمترمربع غرفه بندی برای نمایشگاه کتاب فارس انجام می شود

عصر نمایشگاه- محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برای پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس ۶ هزار مترمربع غرفه بندی می شود.

۶ هزارمترمربع غرفه بندی برای نمایشگاه کتاب فارس انجام می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد فارس با بیان این مطلب، گفت: امسال جهت رفاه ناشران و بازدیدکنندگان پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس تدابیری اتخاذ شده که با ایجاد مکانی برای صرف نهار جهت افرادی که بخواهند یک روز کامل در نمایشگاه سپری کنند فضایی به این کار اختصاص یابد.

    غلامرضا یوسفی با اشاره به اینکه سال گذشته در چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس 900 میلیون تومان بن اختصاص یافت از افزایش این رقم به یک میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد و افزود: از این مبلغ که به پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس اختصاص یافته مبلغ 4میلیارد ریال پیش از آغاز نمایشگاه از طریق باجه های بانک شهر و 800 میلیون تومان در محل برپایی نمایشگاه توزیع خواهد شد.

    مدیر کمیته مالی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس از برآورد بودجه لازم در نمایشگاه یادشده 400 میلیون تومان در سال جاری خبر داد، ادامه داد: این درحالیست که سال گذشته پس از اختتامیه نمایشگاه 360 میلیون تومان هزینه دربر گرفت.

    یوسفی، با یادآوری اینکه مراحل تخلیه کتابهای ارسالی، غرفه بندی و نصب فضای غرفه ها در برنامه ریزی های کمیته مالی قرار دارد از استقرار وسیله آمد و شد جهت ناشران پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس خبر داد و افزود: در جریان نمایشگاه کتاب فارس برای حمل و نقل بازدیدکنندگان چند دستگاه خودروی وَن به خدمات رسانی می پردازند که این خودروها همچنین وظیف تبلیغات محیطی و متحرک را هم برعهده دارند.

    معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد فارس در ادامه گفت: مانند سالهای گذشته وسیله آمد و شد به مقصد نمایشگاه کتاب فارس با همکاری شهرداری شیراز فراهم شده و در نقاطی از شهر برای انتقال بازدیدکنندگان در طول نمایشگاه استقرار می یابند.

    گفتنی است ،آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس از 4 تا 9 آذرجاری به میزبانی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار خواهد شد ساعت 16 پنجشنبه 4 آذر برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت