معاون استاندار خراسان شمالی برحضور بخش خصوصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تاکید کرد

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی بر ایجاد زمینه حضور فعال بخش خصوصی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان تاکید کرد.

معاون استاندار خراسان شمالی برحضور بخش خصوصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تاکید کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمود دلپسند در دومین جلسه شورای سیاست گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان پیشانی تمام برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان است که افکار عمومی و غالب مردم از طریق آن با وضعیت پژوهش و فناوری استان آشنا می شوند.
    محمود دلپسند در این باره افزود: دستگاه های اجرایی استان باید بسترهای لازم برای حضور و مشارکت بخش های خصوصی فعال به ویژه صنایع بزرگ استان را در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان فراهم آورند.
    وی همچنین بر ارایه کارهای جدید و نوآورانه در نمایشگاه امسال تاکید کرد و از اعضای ستاد خواست از ارایه کارهای تکراری و قدیمی در این نمایشگاه بپرهیزند.
    هشت کمیته ستاد هفته پژوهش و فناوری استان متشکل از کمیته جشنواره ایده های برتر با مسئولیت پارک علم و فناوری، کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و منتخب استان با مسئولیت موسسه آموزش عالی اشراق، کمیته نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی استان، کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه بجنورد، کمیته اجرایی و مسئول دبیرخانه با مسئولیت استانداری، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت جهاد دانشگاهی، کمیته جشنواره دانش آموزی با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش و کمیته ارزیابی با مسئولیت مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان گزارش تصمیمات و اقدامات انجام شده برای برنامه های هفته پژوهش و فناوری استان تا کنون ارایه دادند و پیشنهادات آن ها نیز در این جلسه بررسی و تصمیم گیری شد.
    نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان از 14 تا 18 آذر ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار می شود و تجلیل از برگزیدگان جشنواره نیز 18 آذرماه در سالن فرهیختگان این دانشگاه اجرا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت