برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی

عصر نمایشگاه- مسئول قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در بوستان گفتگو خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به نقل از میزان، رعیتی فرد با اشاره به عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی گفت: همزمان با هفته بسیج ،نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی سازمان بسیج سازندگى کشور روز سه شنبه در بوستان گفتگو افتتاح شد و تا دوشنبه هشتم آذرماه ادامه خواهد داشت.

    وی اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج با هدف معرفی کارگاه‌ها و مشاغل خانگی، فروش محصولات و آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی در راستای تولیدات محصولات و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی برگزار شده است.

    مسئول قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج سازندگی در زمینه امنیت غذایی در سال 93 حدودا 23 هزار کارگاه و در سال 94 بیش از 47 هزار کارگاه ایجاد کرده است. از این70 هزار کارگاه دردو سال؛ بیش از 110 هزار شغل ایجاد شده است.
     
    رعیتی فرد با اشاره به اینکه در این فروشگاه، فعالان اقتصاد مقاومتی محصولات با کیفیت خود را با قیمتی مناسب و با تخفیف ویژه ارائه می کنند، اذعان داشت: وی تشویق کارآفرینان، معرفی فعالان اقتصاد مقاومتی و همچنین فروش محصولات در محل نمایشگاه را از اهداف این نمایشگاه عنوان نمود.

    برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی + تصاویر

    مسئول قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی در پایان در مورد فعالیت های سازمان بسیج سازندگی افزود: ما حدودا 14 عرصه را تعریف کرده ایم و برای افرادی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه ها بودند نیز کمک های تسهیلاتی، آموزشی و مشورتی فراهم کردیم.

    برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی + تصاویر

    این عرصه ها شامل: پرورش انواع دام ها، پرورش آبزیان سردابی، پروش قارچ، تولیدات گلخانه ای، پرورش ماکیان (بلدرچین و مرغ بومی) و همچنین ایجاد مشاغل خانگی (مثل قالی بافی و گلیم بافی) و ایجاد صنایع تبدیلی (مثل تولید ترشی، مربا، سرکه و امثال اینها) می شود.
     

    برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی + تصاویر

    در این نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی شامل:عسل، زعفران، ترشیجات و سبزیجات، تخم مرغ بومی و بلدرچین و ... و صنایع دستی عرضه می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت