در مصلی تهران ؛

دومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات توانبخشی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولین و جانبازان، ۱۶ تا ۱۹ آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در مصلی تهران برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات توانبخشی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسینم ، دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولین و جانبازان مصادف با ایام جهانی معلولین با حمایت و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران، سایر انجمن‌ها و مراکز علمی در محل دائمی نمایشگاه‌های فرهنگی مصلی تهران از 16 تا 19 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

    این نمایشگاه یک فرصت طلایی برای شناخت ظرفیت کشور و بهره‌گیری از آن در خدمت‌رسانی به جامعه هدف و از طرفی موجب ارتقاء توانمندیها برای حضور و ارتباط متقابل با دیگر کشورها است؛ این نمایشگاه می‌تواند موجب پویایی سازمانها و زمینه‌ساز موفقیت آنها شده و در استقلال و توسعه کشور نقش مهمی داشته باشد.

    برپایی این نمایشگاه تخصصی به‌ویژه رویکرد چند جانبه آن در به نمایش گذاشتن تجهیزات توانبخشی در کنار خدمات ارگانهای دولتی و سازمانهای مردم‌ نهاد به افراد دارای معلولیت، تاکیدی بر نقش اساسی همکاری و مشارکت سازمانهای غیردولتی با ارگانهای دولتی در ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی جامعه است.

    افزایش آگاهی افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آنها در مورد خدمات موجود در جامعه و هدایت آنها به سوی استفاده از این خدمات و نیز فرصتهایی که سازما‌های مردم ‌نهاد برای آنها فراهم می‌آورند، گام مهمی در تحقق اهداف برنامه توسعه فراگیر محسوب می‌شود.

    هدف اصلی این نمایشگاه فراهم آوردن بستری مناسب جهت آگاهی جامعه هدف و آحاد جامعه از میزان توسعه کمی و کیفی محصولات تولید شده داخلی و خارجی ویژه افراد دارای ناتوانی، معرفی و آموزش محصولات و خدمات جدید و برقراری ارتباط مناسب میان عرضه‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و دانش‌افزائی کارشناسان و فعالان حوزه توانبخشی، پزشکی و شناساندن قابلیتهای تولیدکنندگان داخلی و حمایت آنان در جهت کمک به افراد دارای ناتوانی و معلولیت برای ارتقاء استقلال فردی و اجتماعی است.

    بازدیدکنندگان این نمایشگاه و علاقمندان می‌توانند با دریافت آموز‌شهای علمی و عملی رایگان در کلاسهای آموزش تخصصی، سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی مشارکت کرده و از برنامه‌های جنبی این رویداد شامل ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌های رایگان و برنامه‌های حمایتی و فرهنگی بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت