غلامحسن اولاد کتاب «صحرای بایزیدی» را برای هوادارانش در نمایشگاه کتاب فارس امضاء کرد

عصر نمایشگاه- در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس، غلامحسن اولاد کتاب «صحرای بایزیدی» را برای هوادارانش امضا کرد.

غلامحسن اولاد کتاب «صحرای بایزیدی» را برای هوادارانش در نمایشگاه کتاب فارس امضاء کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، غلامحسن اولاد شاعر پیشکسوت شیرازی ظهر شنبه در چهارمین روز برپایی نمایشگاه کتاب فارس با حضور در غرفه نشر روزگار تازه ترین کتابش را برای هوادارانش امضا کرد. او در آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس نیز ، غزلی از این کتاب را خواند.

    «صحرای بایزیدی»، عنوان نهمین دفتر غزل غلامحسن اولاد، شاعر معاصر است که از سوی انتشارات روزگار منتشر شد. کتاب صحرای بایزیدی، شامل 107 غزل و یک مثنوی کوتاه است که انتشارات روزگار در تهران آن را در 212 صفحه منتشر کرده است.

    غلامحسین اولاد، پیش از این هشت کتاب غزل دیگر منتشر و به علاقه‌مندان عرضه کرده است که کتاب «باغ آتش» حاوی 320 غزل بود که سال 69 توسط انتشارات نوید شیراز منتشر شد و کتاب «بهار و تکه مهتاب» نیز پائیز همان سال در انتشارات شیراز چاپ و منتشر شد که در بر گیرنده 120 غزل بود.

    «تریشه‌های غزل» مجموعه ای است از یکصد غزل و 5 مثنوی و تعدادی رباعی و دوبیتی که انتشارات کیهان‌نشر آن را چاپ کرد و «کنار خوشه‌ گندم» 46 غزل توسط انتشارات ترفند تهران منتشر شد.

    «تو سرو هم که نباشی بلند بالایی» نام مجموعه دیگری است که شامل یکصد غزل، چند مثنوی و تعدادی رباعی که توسط انتشارات کیان‌نشر چاپ شد و جایزه کتاب شعر کلاسیک را در سال 81 از آن خود کرد. «در باغ خسته بعداز ظهر» دارای 70 غزل و 5 مثنوی و چند رباعی و دو بیتی است که به همت انتشارات شیراز منتشر شد.

    ناشر دفتر شعر «عاشقانه‌هایم را هیچکس نمی‌خواند» نشر داستانسرا است. این دفتر شعر برخلاف نامش، بیشتر غزل‌های اجتماعی‌ را در بر گرفته است. البته همراه با مثنوی و رباعی. «از خودت ای حوصله سر رفته‌ای» شامل 23 غزل و یک مثنوی و منتخبی از غزل‌ها و مثنوی‌های هفت کتاب پیش از آن است که انتشارات روزگار آن را چاپ کرد و نامزد کتاب فصل هم شد.

    «یادداشت‌های یک روستایی» هم که سلسله مقالاتی طنزآمیز است و یک زمان از رادیو شیراز پخش می‌شد نیز از دیگر آثاری است که اولاد آماده انتشار دارد.

    گفتنی است ، در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس که به میزبانی شیراز برگزار می شود 764 غرفه در 5 سالن به ارایه تازه های نشر و آثار مختلف مکتوب می پردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت