برپایی دیوار مهربانی کتاب در نمایشگاه کتاب بندرعباس

عصر نمایشگاه- برای اولین بار در نمایشگاه های کتاب استانی ،غرفه «دیوار مهربانی کتاب» در سیزدهمین نمایشگاه کتاب بندرعباس برپا شد.

برپایی دیوار مهربانی کتاب در نمایشگاه کتاب بندرعباس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس ، مسئول این غرفه اظهار داشت:این حرکت که در غرفه ای با عنوان کوی یار مهربان و با شعار "بگذارید بدانند " آغاز شده است.

    ماه لی لی بستکی افزود:کار اصلی این غرفه جمع آوری کتاب برای مدارس و مراکز نیازمند و بدون کتابخانه است که در مدت دو روز ابتدایی نمایشگاه مورد استقبال و حمایت بازدیدکنندگان و خیران و نیکوکاران فرهنگی قرار گرفته است.

    وی ادامه داد:تجربه موفق دیوار مهربانی نشان داد ظرفیت های  خوبی برای تامین نیازهای مردم در حوزه های مختلف وجود دارد که باید این ظرفیت ها فعال شده و مورد استفاده قرار گیرد و بخش فرهنگ نیز از همین رویه پیروی می کند.

    بستکی اضافه کرد:در این مدت بسیاری از ناشران حاضر در نمایشگاه آمادگی خود را برای همراهی با این برنامه و اهدای کتاب اعلام کرده اند و بازدیدکنندگان از غرفه نیز با توجه به توان خود ،اهدای تعدادی کتاب را تعهد کرده اند که با نام آنان بر دیوار غرفه ثبت شده است.

    این فعال فرهنگی یادآور شد:هیچ گونه محدودیتی برای تعداد و نوع کتاب های اهدایی وجود ندارد و با توجه به تنوع و فراگیر بودن نیازمندان کتاب و جامعه هدف این طرح ،مهرورزان فرهنگی می توانند کتاب های خود را متناسب با تمام رده های سنی و با موضوع های گوناگون اهدا کنند.

    وی اظهار امیدواری کرد:این اقدام مانند دیوار مهربانی ،در نمایشگاه ها و شهرهای دیگر نیز ادامه یابد و در بندرعباس نیز فرصت و بستری برای تداوم آن فراهم شود.

    سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از 10 بهمن با حضور 670ناشر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس آغاز شده  و تا 16 بهمن میزبان میزبان مردم خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت