با ۱۰۰ اثر؛

نمایشگاه تجسمی 'صلح روی کاغذ' در موزه هنرهای معاصر اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- فاز سوم نمایشگاه تجسمی 'صلح روی کاغذ'، عصر روز یکشنبه با ۱۰۰ اثر برای بازدید علاقه مندان در موزه هنرهای معاصر اصفهان گشایش یافت.

نمایشگاه تجسمی 'صلح روی کاغذ' در موزه هنرهای معاصر اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، دوره دوم دوسالانه هنر معاصر در ادامه برگزاری نمایشگاه 'صلح روی کاغذ' که پیش تر در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران (تهران) و موزه هنرهای معاصر آبادان برگزار شد، در موزه هنرهای معاصر اصفهان آغاز شد.
    دوسالانه هنر معاصر با تمرکز بر روی هنر و هنرمندان تجسمی و بین رشته ای و برای چشم اندازی 10 ساله توسط مجید عباسی فراهانی هنرمند طراحی بنیان گذاشته شد و دوره اول آن با عنوان 'فرهنگ صلح' زمستان سال 93 در نمایشگاهی با حضور هنرمندانی از 22 کشور مختلف در یک مجموعه نیمه خصوصی در تهران برگزار و مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.
    فاز سوم نمایشگاه 'صلح روی کاغذ' که با مشارکت موزه هنرهای معاصر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان آغاز شد شامل 100اثر نقاشی، حجم، عکاسی، چیدمان، طراحی و ویدئو از 80 هنرمند ایرانی و خارجی است.
    این نمایشگاه تا 14 دی ماه امسال در گالری های شماره پنج و شش موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان واقع در خیابان استانداری برای بازدید علاقه مندان دایر است.

    موزه هنرهای معاصر میزبان نمایشگاه هنری 'حکایت بافته ها'

    تازه ‌‌ترین نمایشگاه هنری تاپستری های معاصر با عنوان 'حکایت بافته ها' شامل 42 اثر از کاترین میسان هنرمند فرانسوی در موزه هنرهای معاصر افتتاح شد.
    این نمایشگاه از 14 آذر سال جاری به مدت یک ماه در گالری شماره یک موزه هنرهای معاصر مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.
    کاترین میسان متولد 1956 در پاریس (فرانسه)، ساکن و مشغول به فعالیت هنری در پاریس است که با استفاده از الیاف گیاهی، صنایع ‌دستی می‌بافد.
    تاپستری ‌به پارچه‌هایی گفته می شود که بر مبنای گلیم ‌بافت تهیه شده باشد و شیوه ساده موسوم به گلیم ‌بافت در نساجی به آن معناست که پودها روی تارها را بپوشانند و نقوش گوناگون ایجاد کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت