برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری با بیش از ۵۰ غرفه در شهرکرد برپا شده است و هم اکنون استقبال قابل توجهی از این نمایشگاه شده است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در چهارمحال و بختیاری برپا شده است و هم اکنون استقبال قابل توجهی از سوی مردم از این نمایشگاه شده است.

    این نمایشگاه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برپا شده است و بیش از 50 غرفه دارد. در این غرفه ها آخرین دستاوردها و پژوهش های علمی چهارمحال و بختیاری معرفی می شوند.

    ترویج فرهنگ پژوهش مهمترین هدف برپایی نمایشگاه

    مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص نمایشگاه هفته پژوهش اظهار داشت: از اهداف برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در استان ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری و ارتقای شان و جایگاه پژوهش و فناوری فعالان در این حوزه، تشویق و ترغیب پژوهشگران استان به تولید بیشتر علم و فناوری است.

    محمدحسین بدیعی ادامه داد: تببین وضعیت موجود پژوهش و فناوری و آینده پژوهش در استان برای افکار عمومی و مسئولان و اخذ بازخورد برای هماهنگی و پیشرفت کار، شناسایی و عرضه یافته های پژوهش و فناوری، بسترسازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری توسعه یافته و... از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    وی ادامه داد: هم اکنون استقبال مردمی از این نمایشگاه بسیار قابل توجه بوده است و مردم از نزدیک با دستاوردهای پژوهشی استان آشنا شده اند.

    وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و رونمایی از دستاوردهای جدید در استان، برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری، برگزاری جشنواره ایده های برتر و حمایت از بازار ایده ها، تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش آموزی و... از مهمترین برنامه های هفته پژوهش در این استان است.

    30 نشست برای اجرای برنامه های هفته پژوهش در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: 30 نشست با 163 مصوبه پیش از آغاز هفته پژوهش برای اجرای برنامه های هفته پژوهش برگزار شده است.

    سیامک سیلمانی عنوان کرد: سه جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوری با مجموع 23 مصوبه، چهار جلسه کمیته اجرایی با مجموع 31 مصوبه، شش جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مجموع 40 مصوبه، پنج جلسه کمیته جشنواره دانش آموزی ایده های برتر با مجموع 19 مصوبه، سه جلسه کمیته علمی با 17 مصوبه و چهار جلسه کمیته نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار با مجموع 23 مصوبه، نشست های برگزاری شده در این استان در خصوص هفته پژوهش را تشکیل می دهند.

    وی عنوان کرد: 19 کارگاه دوره آموزشی برای برگزاری در هفته پژوهش و فناوری در این استان برنامه ریزی شده است.

    وی ادامه داد: تنظیم نظامنامه برگزاری هفته پژوهش و تعیین وظایف کمیته ها، تدوین دستورالعمل شرح وظایف کمیته ها و فرم های ارزیابی و تعیین سهمیه پژوهشگران برتر دستگاه ها و دانشگاه ها، در دستور کار قرار دادن دستورالعمل هفته پژوهش و فناوری در کارگروه پژوهش و فناوری و تحول اداری استان، تشکیل سه جلسه کارگروه پژوهش و بررسی روند اجرایی آیین هفته پژوهش، دعوت از نماینده وزارت علوم در جلسه کارگروه و بررسی روند اجرایی و... از مهمترین اقدامات انجام شده در این استان برای هفته پژوهش و فناوری بوده است.

    وی با اشاره به نمایشگاه دستاورد های پژوهشی چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: 17 دستگاه اجرایی در این نمایشگاه دارای غرفه هستند که 23 غرفه در اختیار آنها قرار گرفته است. 

    معاون استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از تعداد کل غرفه های این نمایشگاه 24 غرفه در اختیار شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و شش غرفه نیز در اختیار رسانه ها و شرکت مخابرات قرار گرفته است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت