سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه خبر داد

عقد تفاهم‌نامه بین شرکت نمایشگاه‌های اصفهان و پاریس

عصر نمایشگاه- سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه گفت: در پی اعلام آمادگی و مذاکرات بین شهرهای اصفهان و پاریس، شرکت نمایشگاه‌های اصفهان و شرکت نمایشگاه پاریس تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.

عقد تفاهم‌نامه بین شرکت نمایشگاه‌های اصفهان و پاریس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، علی آهنی در دیدار هیئت  SPX  اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه میدست فرانسه اظهارکرد: به زودی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور ایران و فرانسه برای اولین بار تشکیل می‌شود.

    ‎وی به همکاری‌های بین استانی دو کشور اشاره کرد و این همکاری‌ها را از برنامه‌های وزارت امور خارجه دانست و افزود: با توجه به اعلام آمادگی استان اصفهان، این استان را در مذاکرات تجاری آتی به صورت ویژه مد نظر قرار خواهیم داد .

    ‎سفیر ایران در فرانسه از حضور خود در نمایشگاه میدست و بازدید از غرفه اتاق اصفهان خبر داد و گفت: حضور فعال شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های پاریس در توسعه مناسبات اقتصادی بسیار موثر است.

    ‎وی با اشاره به اهمیت حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های آتی فرانسه تصریح کرد: تا چندماه دیگر نمایشگاه گردشگری در پاریس برگزار می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های گردشگری اصفهان، از شما دعوت می‌کنم در این نمایشگاه شرکت کنید و یا از آن بازدید داشته باشید.

    ‎آهنی با بیان اینکه گردشگری از مواردی است که با توجه به پتانسیل‌های استان اصفهان، باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: سفارت ایران در فرانسه برای عقد تفاهم نامه بین شرکت نمایشگاه‌های اصفهان و شرکت نمایشگاه‌های پاریس پیگیری جدی می‌کند.

    بنابر این گزارش، در نشست‌های تشکیل شده در نمایشگاه میدست فرانسه مقرر شد نمایندگان هشت اتاق فرانسه تا یک ماه دیگر به اصفهان سفر کنند و برنامه‌ریزی برای گفتگوهای b to b  برای شرکت‌های اصفهانی و شرکت‌های عضو اتاق‌های بازرگانی فرانسه در اصفهان فراهم شود. این هیئت به مدت سه روز در اصفهان حضور خواهند داشت.

    ارتباط موثر بین واحدهای کوچک و متوسط ایران و فرانسه ایجاد شود

    رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نشست اتاق بازرگانی اصفهان و کنفدراسیون شرکت‌های کوچک و متوسط پاریس با اشاره به آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای افزایش مناسبات به ویژه در راستای مزیت‌ها و ظرفیت‌های صنعتی گفت: ما به دنبال ارتباط موثر بین واحدهای کوچک و متوسط دو کشور هستیم.

    سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با بیان اینکه استان اصفهان یکی از صنعتی ترین استان های کشور ایران است، از اعضای کارفرمایان صنایع کوچک و متوسط فرانسه دعوت کرد برای ادامه مذاکرات به اصفهان سفر کنند .

    علی صفر نوراله مشاور سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان با تشریح فعالیت‌های spx اصفهان هدف از قرارداد اتاق اصفهان با یونیدو را ارتباط واحدهای پیمانکاری کوچک و متوسط استان اصفهان با بخش‌های بین‌المللی به منظور جذب سرمایه‌گذاری خارجی، انتقال تکنولوژی و عقد قراردادهای پیمانکاری خارج از کشور اعلام کرد.

    وی ارتباط spx اتاق اصفهان با کنفدراسیون کارفرمایان فرانسه را نیز سازنده توصیف کرد.

    در ادامه سیدرسول رنجبران از اعضای هیئت نمایندگان اتاق اصفهان گفت: بخش‌های اقتصادی فارغ از بحث‌های سیاسی باید بتوانند با یکدیگر مراودات اقتصادی داشته باشند که این موضوع در عرصه سیاسی نیز موثر خواهد بود.

    این استاد دانشگاه تصریح کرد: باید با انعقاد یک پروتکل مشترک به صورت برنامه ریزی شده و منظم به سمت افزایش ارتباطات اقتصادی قدم برداریم.

    در پایان این نشست مقرر شد ظرف شش ماه آینده نمایندگان این کنفدراسیون در اصفهان حضور یابند. کنفدراسیون کارفرمایان صنایع کوچک و متوسط (cgpme) از سال ١٩٤٧ میلادی در کشور فرانسه تشکیل گردیده و در حال حاضر حدود سیصد هزار عضو دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت