مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر در راه است

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب بوشهر در ۲۴ آذرماه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۳۵ هزار عنوان کتاب عرضه خواهد شد.

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، حمیده ماحوزی اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب بوشهر سیصدو بیست و یکمین نمایشگاه استانی کتاب از 24 تا 29 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

    وی ادامه داد: 500 ناشر از سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده بودند که به دلیل ظرفیت پایین محل نمایشگاه، شاهد حضور ٣00 ناشر خواهیم بود. در این نمایشگاه ٣٥ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کودک و نوجوان، دانشگاهی، حقوق، هنر، کشاورزی، قرآن،کمک آموزشی و زبان ارائه خواهد شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان این که کتاب های این نمایشگاه با ٣0 درصد تخفیف عرضه می شوند، افزود: حدود سه میلیارد و ٥00 هزار ریال بُن کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. همچنین در این دوره، امکان استفاده از بُن کتاب در چهار کتابفروشی استان با هدف حمایت از کتابفروشان استانی هم در طول برپایی نمایشگاه و هم یک هفته پس از آن، وجود دارد.

    ماحوزی با بیان این که پیش خرید بُن کتاب نمایشگاه از آبان ماه آغاز شده و تا ٢0 آذرماه ادامه داشته است، بیان کرد: علاقه مندان می توانستند  با مراجعه به سایت خانه کتاب به نسبت به پیش خرید بُن کتاب نمایشگاه  به نشانیketab.ir  اقدام کنند.

    وی ادامه داد: در یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب بوشهر، غرفه هایی برای نویسندگان استانی اختصاص پیدا خواهد کرد تا مردم از نزدیک با نویسندگان مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه سراسری کتاب بوشهرنیز گفت: نشست های تخصصی در حوزه نقد و بررسی تازه های نشر استان، کارگاه های آموزشی در حوزه روان شناسی، قرآن،رفتار با کودکان و مهارت های زندگی از جمله برنامه هایی است که در نمایشگاه شاهد اجرای برگزاری آن ها خواهیم بود.

    گفتنی است ، همزمان با برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب بوشهر، دومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال نیز دراین استان برپا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت