شهردار مشهد در بازدید از نمایشگاه مشهدفجرآفرین بیان کرد

افزایش حمایت شهرداری مشهد از نمایشگاه‌های انقلابی

عصر نمایشگاه- شهردار مشهد مقدس گفت: حمایت‌های ما از نمایشگاه‌های فرهنگی و انقلابی هنوز کم است و باید افزایش پیدا کند.

افزایش حمایت شهرداری مشهد از نمایشگاه‌های انقلابی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، سید صولت مرتضوی در حاشیه برپایی نمایشگاه مشهدفجرآفرین اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سبب ایجاد همدلی، همزبانی، همکاری و هم‌آوایی بیشتر برای انتقال خاطرات دوران انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز است.

    شهردار مشهد مقدس عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر برای نسل امروز است و این نمایشگاه فرصتی برای انتقال تجربیات بزرگان و پیشکسوتان انقلاب را فراهم می‌کند.

    وی با اشاره به بازدید خود از غرفه‌های این نمایشگاه خاطرنشان کرد: جمعیتی که از محلات مختلف مشهد در این مکان گردهم آمده‌اند، به خوبی توانسته‌اند دستاوردهای انقلاب را به تصویر بکشند.

    مرتضوی افزود: برگزاری این نمایشگاه اقدام بسیار بزرگی است و باید شهرداری از برگزاری چنین نمایشگاه و برنامه‌هایی حمایت کند، این در حالی است که حمایت‌های ما از چنین نمایشگاه‌هایی هنوز کم است و باید افزایش پیدا کند.

    شهردار مشهد مقدس با اشاره به دستاوردهای سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این دستاوردها افزایش یافته و امروز کشور در حوزه ترویج فرهنگ مهدوی، نبوی و الهی در قالب گفتمان‌های متعدد فعال است و زمینه صدور آنها به جهان نیز فراهم شده است.

    به گزارش تسنیم وی با  بیان اینکه کشورهای استکباری از نفوذ فرهنگی  ایران اسلامی به وحشت افتاده‌اند،گفت: در حال حاضر استکبار با تحریم و تهدید می خواهد جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهد تا مانع نفوذ فرهنگی ایران در کشورهای اجهان اسلام شود.

    شهردار مشهد با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است تا با دستاوردهای انقلاب اسلامی نسل جوان را آشنا کنیم گفت: در حال حاضر ما در اوج استقلال سیاسی، امنیتی و فرهنگی قرار داریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت