رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قزوین:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی کشاورزی استان قزوین گشایش یافت

عصر نمایشگاه- رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی قزوین گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ،آموزشی وترویجی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در سازمان جهاد کشاورزی قزوین افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی کشاورزی استان قزوین گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مهرزاد محصص مستشاری اظهار کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای و فن آوری های یکساله تحقیقی و پژوهشی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: مجموعه طرحهای تحقیقاتی، دستاوردها و فن آوری هایی که در این نمایشگاه گردآوری شده در کلیه زیر بخش های کشاورزی شامل؛ زراعی، باغی، علوم خاک، باغ، آب، علوم دامی و منابع طبیعی است.

محصص مستشاری تصریح کرد: همچنین شرکت های دانش بنیان مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی حوزه کشاورزی نیز در این نمایشگاه در زمینه کشت بافت، تولید محصول سالم و فن آوری های آبیاری آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه آخرین یافته های ترویجی تحقیقی، کتابچه های ترویجی و بروشورهای ترویجی ارائه شده به نمایش گذاشته شده است.

رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت : در کارگروه پژوهش و فن آوری های استان، مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان عضویت رسمی دارد و در کلیه جلسات در زیر بخشهای مختلف شرکت فعال داشته و طرحهای تحقیقاتی متعددی را نیز ارائه کرده است.

مستشاری اضافه کرد: در هفته پژوهش سالجاری، نمایشگاه مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در بین دانشگاهها، واحدهای فن آور و مراکز پژوهشی استان توانست بعنوان «غرفه  برتر» معرفی شود.

وی یاد آورشد: همچنین یکی از محققین عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز در بین محققین بعنوان «محقق برتر» شناخته شد.
این محقق از همه  پژوهشگران دعوت کرد: تا با شرکت در این نمایشگاه  با آخرین دستاوردهای تحقیقی، آموزشی و ترویجی در زمینه های مختلف؛ جنگل و مرتع، گیاهپزشکی، علوم دامی، زراعی و باغی، آب و خاک و فنی مهندسی آشنا شوند.

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای پژوهشی و آموزشی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و شرکتهای دانش بنیان مستقر در مرکز رشد تا دوم دی ماه سالجاری در سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در معرض بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت