سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده خبر داد

برپایی ۴۰ نمایشگاه کتاب در شهرستان خدابنده

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برپایی ۴۰ نمایشگاه ها در شهرهای زرین رود، سجاسرود، افشار و بخش مرکزی شهرستان خدابنده خبر داد.

برپایی ۴۰ نمایشگاه کتاب در شهرستان خدابنده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، محمد برجی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه بالاخص دانش آموزان نمایشگاه های کتابی با هدف اهدای کتاب در مدارس این شهرستان دایر می شود.

وی با بیان اینکه فراخوان جمع آوری کتاب های مطالعه شده در شهرستان منتشر شده است، ادامه داد: خانواده ها می توانند کتاب های مطالعه شده را برای مطالعه دیگر افراد در اختیار فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرار دهند تا فرصت مطالعه این کتاب ها برای دیگران هم فراهم شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه تا پایان امسال 40 نمایشگاه کتاب دیگر در بخش مرکزی، افشار، زرین رود و سجاسرود دایر می شود، افزود: در هریک از این بخش ها 10 نمایشگاه برپا خواهد شد.

برجی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه های کتاب بیش از 400 عنوان کتاب با موضوعات متناسب با سن دانش آموزان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی به برپایی نمایشگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر با 40 اثر شامل نقاشی و عکاسی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه  در روستاهای شهرستان هم برپا می شود تا خانواده ها با آثار و نتایج مصرف مواد مخدر آشنا شوند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با یادآوری اینکه نمایشگاه ها به صورت دوره ای برپا می شود، افزود: در کنار این نمایشگاه ها، نمایشگاه مطبوعات هم دایر می شود.

این مقام مسوول تعداد انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان را پنج انجمن ثبت شده عنوان کرد و گفت: این انجمن ها شامل انجمن شعر و ادب، انجمن شعر ترکی شهریار، انجمن ادبیات و داستان، انجمن قرآن و نهج البلاغه و انجمن هنرهای تجسمی پردیس و آینه است.

وی با اشاره به اینکه انجمن خوشنویسی در این شهرستان به صورت سرپرستی اداره می شود و هنوز به ثبت نرسیده است، افزود: انجمن تعزیه این شهرستان هم به زودی ثبت می شود.

این مقام مسوول از تهیه بانک اطلاعاتی از هنرمندان این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 550 هنرمند در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت