مدیرعامل تعاونی مرزنشینان اشکنان خبر داد:

نمایشگاه صنایع دستی بهمن ماه در لامرد برپا می شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل تعاونی مرزنشینان اشکنان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی سراسر کشور در بهمن ماه سال جاری در لامرد خبر داد.

نمایشگاه صنایع دستی بهمن ماه در لامرد برپا می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، محمد حسن پور در نشست با خبرنگاران افزود : 20 هزار نفر در تعاونی مرزنشینان اشکنان دارای سهام هستند.

وی گفت: یکی از راه های مقابله با دشمن تقویت صادرات است و در این راستا تعاونی مرزنشینان اشکنان در دو سال گذشته 10 میلیون دلار صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و … داشته است.

مدیرعامل تعاونی مرزنشینان اشکنان اضافه کرد: این شرکت برای 11 نفر بطور مستقیم و 12 نفر بطور غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشته است.

وی ادامه داد: آب شیرین کن و کارخانه تولید یخ وابسته به تعاونی مرزنشینان اشکنان درحال فعالیت است و مهمانسرایی هم توسط این تعاونی برای استفاده مهمانان و کارکنان نهادها و اداره ها در اشکنان راه اندازی است.

حسن پور از فعالیت دفتر واردات و صادرات تعاونی مرزنشینان اشکنان در کشور کویت خبرداد و گفت: ما با هدف توسعه صادرات به دنبال اشتغال زایی هستیم و دفتر دیگری هم در آبادان داریم و این شرکت تعاونی آمادگی دارد که پیگیری صادرات محصولات سایر اشخاص حقوقی و حقیقی را از این طریق به کشور های عراق، کویت و امارات انجام دهد.

حسن پور با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای تعاونی مرزنشینان اشکنان اضافه کرد: باغ مجالس با سرمایه گذاری این تعاونی در حال احداث بوده که 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت فراساحل توانمهر در بخشی دیگری از سخنان خود بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی در بهمن ماه امسال در شهر لامرد برپا می شود و 50 درصد کارهای این نمایشگاه انجام شده و غرفه داران بومی می توانند با کمترین هزینه غرفه را اجاره کنند.

لازم به ذکر است تعاونی مرزنشینان اشکنان در جنوب استان فارس یکی از تعاونی های موفق در زمینه صادرات و کارآفرینی بوده که به عنوان تعاونی برتر ملی در سال 94 و همچنین تعاونی برتر استانی و شهرستانی و مدیرعامل این تعاونی به عنوان چهره ماندگار کیفیت ایران انتخاب شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت