مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین :

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ادارات قزوین

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در ادارات استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ادارات قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، محمدعلی حضرتی بیان کرد: صنایع دستی یکی از هنرهایی است که توجه به آن برای زنده نگاه داشتن این هنر امری ضروری است و از طرفی توسعه صنایع دستی در تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل هم اثرگذار است.

وی ادامه داد: از همین رو برای معرفی هرچه بیشتر صنایع دستی و رونق این بخش، نمایشگاه های صنایع دستی در ادارات استان برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هر ماه در یکی از ادارات استان نمایشگاه صنایع دستی برگزار می شود که نخستین سازمانی که این نمایشگاه در آن دایر شد، سازمان جهاد کشاورزی است که از چهارم تا ششم دی ماه این نمایشگاه در محل این سازمان برپا است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه در قالب 14 غرفه صنایع دستی همچون منبت، معرق چوب، تراش شیشه، چرم دوزی و همچنین سوغات قزوین نظیر شیرینی های مختص این شهر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حضرتی عنوان کرد: در این نمایشگاه همچنین برخی از صنایع دستی نظیر چرم دوزی به صورت ورک شاپ ارائه می شود که خوشبختانه استقبال خوبی را از برگزاری این نمایشگاه شاهد هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در ادارات موجب می شود تا کارمندان این سازمان ها با صنایع دستی و سوغات قزوین هرچه بیشتر آشنا شوند و همچنین با توجه به اینکه محل برگزاری این نمایشگاه در ادارات مکان هایی است که عموم مردم هم بتوانند از آن بازدید کنند بنابراین ارباب رجوعی که در ادارات حضور می یابند هم در واقع با صنایع دستی و سوغات قزوین بیشتر آشنا شده و امکان خریداری این محصولات هم وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال هر اداره و سازمانی که اعلام آمادگی کند این نمایشگاه در آن برگزار می شود و اداراتی که می خواهند این نمایشگاه را برپا کنند می توانند با معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی هماهنگی لازم را به عمل آورند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت