با حضور وزیر اقتصاد ترکیه ؛

افتتاح نمایشگاه اختصاصی ترکیه در ترکمنستان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اختصاصی ترکیه با محوریت کالاهای صادراتی در عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان برپا شد.

افتتاح نمایشگاه اختصاصی ترکیه در ترکمنستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، نمایشگاه اختصاصی ترکیه با محوریت کالاهای صادراتی در عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان با حضور مقامات سیاسی 2 کشور افتتاح شد.

    «قربانقلی بردی‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی که  توسط «دوردولی‌اف» معاون رئیس جمهور در امور ساخت و ساز قرائت شد، اعلام کرد: ترکیه یکی از شرکای مهم اقتصادی و تجاری ترکمنستان است.

    وی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه برای توسعه و گسترش هر چه بیشتر تعامل بین 2 کشور در زمینه ساختمان سازی و تولید مصالح ساختمانی، مواد غذایی، لوازم خانگی، صنعت کشاورزی، و نیز زمینه‌ای برای اجرای طرح‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف صنعتی و خدماتی در سراسر ترکمنستان فراهم خواهد کرد.

    «مصطفی الیتاس» وزیر اقتصاد ترکیه که در راس یک هیئت بلند پایه سیاسی کارشناسی برای حضور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به عشق‌آباد آمده‌است، گفت: اطمینان دارم که برگزاری نمایشگاه اختصاصی ترکیه در عشق‌آباد نقش مهمی در توسعه و گسترش هر چه بیشتر مناسبات همه جانبه به خصوص اقتصادی،تجاری و صنعتی میان آنکارا و  عشق‌آباد ایفا کند.

    وی با اشاره به اشتراکات فراوان تاریخی، فرهنگی و سنتی میان ملت ترک و ترکمن، افزود: با توجه به پیوندهای تاریخی 2 کشور، باید از ظرفیت‌‌های موجود جهت تعاملات دوجانبه و منطقه‌ای استفاده کنیم.

    به گزارش فارس ،نمایشگاه اختصاصی ترکیه در ترکمنستان به همت و میزبانی اتاق صنایع و بازرگانی ترکمنستان و با همکاری شرکت نمایشگاهی «مردون» ترکیه با حضور بیش از 93 شرکت ساختمان سازی، تولیدی، صنعتی و تولید انواع مختلف مصالح ساختمانی ترکیه در مساحت 1900 متر مربع ،به مدت 3 روز فعالیت خواهد کرد.

    شرکت‌های مختلف حاضر در نمایشگاه مذکور توانمندی‌های خود را در زمینه لوازم و مصالح مصرفی ساختمانی از جمله لوله، سیمان، گچ، دکور، سنگ مرمر، درب و پنجره‌های چوبی، پلاستیکی و آلومینیومی، تزئینات داخلی ساختمان، سیستم برق رسانی، تجهیزات ایمنی صنعتی ساختمان سازی و ... به نمایش گذاشته اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت