رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه چهارمحال و بختیاری :

اعلام فراخوان ششمین جشنواره عکس « بنیاد ایران شناسی» در چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه چهارمحال و بختیاری گفت: ششمین جشنواره عکس بنیاد ایران شناسی با موضوع «جلوه های فرهنگ و هنر ایرانی» در ۲ بخش حرفه ای و غیر حرفه ای، در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

اعلام فراخوان ششمین جشنواره عکس « بنیاد ایران شناسی» در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، عباس قنبری، رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه چهارمحال و بختیاری امروز (7 دی) گفت: ششمین جشنواره عکس بنیاد ایران شناسی، همزمان با سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 17 بهمن سال جاری، در 2 بخش حرفه ای و غیرحرفه ای، برگزار می شود.

وی افزود: آشنایی ایرانیان و مردم دیگر کشورها با فرهنگ، هنر و تمدن ریشه دار ایران، ایجاد زمینۀ مشارکت عامۀ مردم در ثبت تصویری سرزمین ایران، تأمین و تولید منابع تصویری، تحقیقات ایرانشناسی و نیازهای تصویری در زمینه های فرهنگ، جغرافیا، اقلیم، اماکن و آثار ایرانی، کمک به معرفی و ثبت و مشاغل رو به زوال و معرفی مشاغل سنتی پویا را از اهداف برگزاری ششمین جشنواره عکس بنیاد ایران شناسی با موضوع «جلوه های فرهنگ و هنر ایرانی» عنوان کرد.

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه چهارمحال و بختیاری به محوریت موضوعات عکس های ارسالی اشاره و ابراز کرد: مشاغل ایرانی (مشاغل رو به زوال، سنتی پویا)، هنرهای، صناعی، ابزارها و روش های کار در مشاغل یاد شده، سبک زندگی ایرانی (خوراک، پوشاک، آئین ها، بازی ها و ورزش های سنتی) از جمله موضوعات این جشنواره است.

قنبری، جلوه های زندگی شهری و روستایی و جهان ایرانی (یادگارهای ایرانی در جهان و موجود در کشورهای دیگر و ایران از نگاه جهانیان) را از دیگر موضوعات ششمین جشنواره عکس بنیاد ایران شناسی با موضوع «جلوه های فرهنگ و هنر ایرانی» عنوان کرد.

وی بابیان اینکه ششمین جشنواره عکس بنیاد ایران شناسی تا 17 دی ماه جاری مهلت دارد یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان وقت اعلام شده در سایت رسمی جشنواره به نشانی www.iranology.ir بارگزاری کنند.

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: آیین گشایش نمایشگاه آثار منتخب ششمین جشنواره عکس بنیاد ایران شناسی با موضوع «جلوه های فرهنگ و هنر ایرانی» 17 بهمن سال جاری در استان تهران برگزار می شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت