در اختتامیه ؛

جشنواره سراسری عکس «سفیران شهر» برگزیدگان خود را شناخت

عصر نمایشگاه- اولین جشنواره سراسری عکس سفیران شهر با معرفی برگزیدگان در خمینی شهر به کار خود پایان داد.

جشنواره سراسری عکس «سفیران شهر» برگزیدگان خود را شناخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایمنا، چندی پیش طی فراخوانی که به همت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خمینی شهر در سطح کشور منتشر شده بود، از عکاسان علاقه مند دعوت به عمل آمد تا در اولین جشنواره سراسری عکس سفیران شهر با موضوع عکاسی از خدمات ، مشکلات و زیبایی های ناوگان تاکسیرانی در سراسر کشور در این جشنواره شرکت کنند.
حدود 500 اثر از 18 استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این استقبال موجب تعجب داشت و خرسندی برگزارکنندگان جشنواره شد.
پس از داوری آثار ارسالی، 31 اثر از 26 عکاس در سراسر کشور به نمایشگاه این جشنواره راه یافت که از 24 آذرماه در محل نگارخانه، خانه تاریخی مجیر شهرستان خمینی شهر با حضور مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و چند تن از مسوولین استانی و شهرستان افتتاح شد.
درحاشیه این مراسم مدیر عامل سازمان تاکسیرانی خمینی شهر در گفتگو با ایمنا ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور هنرمندان، تاکسیرانان و مسئولین در برپایی این جشنواره ،به هدف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف ما این بوده است که نام تاکسیران و تاکسی را در سطح کشور طنین انداز کنیم و جایگاه رفیع این عزیزان زحمتکش در جامعه بیشتر نمود پیدا کند.
روح اله راشدفر افزود: یکی از دغدغه های سازمان تاکسیرانی و شرکت های حمل ونقل این است که افراد متفرقه وارد بحث مسافرکشی می شوند و بدون مجوز در شغل تاکسیرانان اخلال ایجاد می کنند و این دغدغه باعث شد که این اتفاق از دریچه دوربین به نمایش گذاشته شده و در کنارش به مشکلات عدیده تاکسیرانان پرداخته شود.
وی در ادامه با اشاره به شعار امسال اتحادیه تاکسیرانان با عنوان "تاکسی و تاکسیرانی حرفه مطمئن" افزود: باید ما این حرفه را به جایگاهی برسانیم که هر کسی به خودش اجازه ندهد بدون مجوز وارد این حرفه شود و در کار بقیه اخلال وارد کند. متاسفانه در حمل و نقل عمومی و مسافربرهایی مثل مترو، اتوبوس و ... تاکسیرانان مظلوم ترین و آسیب پذیرترین قشر این عرصه هستند. دغدغه ها، درآمد پایین، هزینه های تعمیر تاکسی و ...از جمله مشکلات این قشر است.
در اولین دوره این جشنواره به ترتیب هادی دهقانپور از سبزوار، عباس رستگار از شاهرود و علی نجات بخش از اصفهان رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند و هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس به آنها اهدا شد.
لازم به ذکر است در پایان مراسم علاوه بر تقدیر از نفران اول تا سوم، به هر 31 اثر راه یافته به نمایشگاه جشنواره نیز لوح تقدیر اهدا شد.
از جمله نکات برجسته این مراسم برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی با حضور ابراهیم عرب بیگی، از اساتید برجسته عکاسی ،برای شرکت کنندگان ، برگزیدگان و دوستداران هنر عکاسی بود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت