دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ خبر داد

برگزیده شدن ۳۰ درصد از مخترعان شرکت کننده در جشنواره کوهرنگ

عصر نمایشگاه-دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ گفت: طرح‌های ۳۰ درصد از مخترعان شرکت کننده در این جشنواره مورد قبول داوران قرار گرفت و برگزیده شد.

برگزیده شدن ۳۰ درصد از مخترعان شرکت کننده در جشنواره کوهرنگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسین شیرازی با اشاره به برگزاری جشنواره اختراعات کوهرنگ در استان اظهار کرد: این جشنواره با حضور 182 مخترع در روزهای 24 و 25 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم برگزار شد، جشنواره کوهرنگ شامل بخش‌های تجاری‌سازی، داوری، کارگاه‌های تخصصی و تسهیلگران بود.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین بخش جشنواره کوهرنگ داوری بود و داوران در این بخش اختراعات را مورد بررسی قرار دادند، در نهایت طرح‌های 30 درصد از مخترعان شرکت کننده در این جشنواره مورد قبول داوران قرار گرفت و برگزیده شد.

دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ افزود: مخترعان استان‌های مختلف از این جشنواره استقبال زیادی کردند و مخترعان استان‌هایی همچون قم، اصفهان، مرکزی و البرز با حضور در جشنواره کوهرنگ اختراعات خود را به نمایش گذاشتند.

شیرازی با اشاره به جوایز برگزیدگان جشنواره کوهرنگ اضافه کرد: برگزیدگان این جشنواره از حمایت‌هایی همچون تسهیلات توانمندسازی، جایزه نقدی و درج امتیاز در آیین‌نامه‌های بنیاد نخبگان برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: مخترعان برگزیده جشنواره کوهرنگ می‌توانند حداکثر تا یکماه پس از دریافت جایزه نقدی، درخواست شروع فرایند توانمندسازی را به بنیاد نخبگان استان محل سکونت خود ارائه دهند، این بنیاد هم آن‌ها را به پارک علم و فناوری معرفی خواهد کرد.

دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ افزود: پارک علم و فناوری برنامه توانمندسازی اختراعات برگزیده این جشنواره را تدوین کرده و از این برنامه پشتیبانی و آن را به کمک نهاد توانمندسازی استانی اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: گزارش طرح‌های توانمندسازی مخترعان برگزیده جشنواره رویش کوهرنگ هر سه ماه یکبار به بنیاد ملی نخبگان ارسال می‌شود و این بنیاد پس از بررسی گزارش اعتبار مورد نیاز برای این طرح‌ها را به حساب پارک علم و فناوری واریز می‌کند.

دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ در پایان خاطرنشان کرد: پس از اینکه برنامه توانمندسازی اختراعات برگزیده این جشنواره به پایان رسید، بنیادهای نخبگان استانی با همکاری پارک علم و فناوری وضعیت اختراعات را برای ارتقاء به سطح دو مورد بررسی قرار می‌دهند و در نهایت نتیجه این بررسی به مخترعان اعلام خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت