تعرفه‌های سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران تغییر نمی‌کند

عصر نمایشگاه- سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران از تغییر نکردن تعرفه حضور ناشران در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

تعرفه‌های سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران تغییر نمی‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، همایون امیرزاده با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران از تغییر نکردن تعرفه‌ها در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و عنوان کرد: پس از بحث و تبادل نظر میان اعضاء شورای سیاست‌گذاری مقرر شد تمامی تعرفه‌ها در نمایشگاه سال آینده تغییری نکند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه تعرفه‌های مربوط به غرفه‌ها، ثبت‌نام ناشران داخلی و خارجی، موزعان و نمایندگان ناشران داخلی و خارجی در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران تغییری پیدا نمی‌کنند و این تعرفه‌ها بر اساس تعرفه‌های نمایشگاه سال گذشته محاسبه خواهند شد.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه درباره دومین مصوبه این جلسه نیز گفت: با توجه به برگزاری سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران، ضرورت تبیین رویکردهای سه دهه گذشته نمایشگاه، آغاز یک رویکرد جدید در نمایشگاه این دوره و ترسیم چشم انداز چهارمین دهه این رویداد فرهنگی بحث و تبادل نظر میان اعضا انجام شد و مقرر شد کارگروهی به این منظور تشکیل شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه آقایان محمد بهشتی، فریدون عموزاده خلیلی و محمد حمزه‌زاده حضور دارند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای این منظور را انجام خواهند داد. این برنامه‌ها پس از بررسی در شورای سیاست‌گذاری به تصویب خواهند رسید.

امیرزاده تصریح کرد: نخستین دوره نمایشگاه کتاب تهران در سال 1366 برگزار شد و در حال حاضر پس از گذشت سه دهه از برگزاری این نمایشگاه، این رخداد به یک درخت تناور تبدیل شده است که دارای شناسنامه است. لذا پرداختن و برگزاری برنامه‌هایی با این موضوع در ایام نمایشگاه اجتناب ناپذیر است تا از این طریق گامی در جهت ترویج اهداف و رویکردهای مبتنی بر رونق روزافزون عرصه نشر کشور برداریم.

بر اساس این گزارش در پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری که با ریاست سید عباس صالحی برگزار شد آقایان علی‌اکبر اشعری، محمد بهشتی، مهدی فیروزان، فریدون عموزاده خلیلی، محمدرضا توکل صدیقی، همایون امیرزاده، امیر مسعود شهرام نیا، محمد سلگی، محمد حمزه‌زاده، مهدی اسماعیلی‌راد و علی‌اصغر سید‌ آبادی حضور داشتند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت