به مناسبت دهه مبارک فجر؛

گشایش نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در ایلام

عصر نمایشگاه- نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در آینی با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون فرهنگی اجتماعی زنان ایلام گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری ایلام در این آیین گفت: این نمایشگاه شامل مجموعه ای از لباس های سبک ایرانی اسلامی و تلفیقی از سنتی و مدرن است.

    کلثوم خلیلوند افزود: در این نمایشگاه طراحی هایی از لباس ها و بافتنی های ایرانی اسلامی و همچنین سفره های هفت سین از دیگر استان های کشور نیز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

    وی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف گرامی داشت دهه مبارک فجر، توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و سبک زندگی و پوشش ایرانی اسلامی و هویت یابی زنان در عرصه های مختلف برپا شده است.

    مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: همچنین نمایشگاه عکس زنان و دختران شهید استان ایلام به منظور پاسداشت رشادت ها و پایمردهای شهدا خصوصا شهدای زن استان ایلام برپا شده است.

    خلیلوند افزود: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی و عکس شهدای زن استان ایلام تا 25 بهمن ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم علاقمندان است.
    به گزارش ایرنا ، فعالیت کانون فرهنگی اجتماعی زنان استان ایلام پس از چهار سال وقفه، در روزهای گذشته با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام از سر گرفته شد.

    این کانون در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، برگزاری همایش، اجرای طرح های آموزشی، فعالیت سازمان های مردم نهاد ویژه بانوان و برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی و دیگر برنامه های حوزه بانوان فعالیت می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت