مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان:

همدان قابلیت برگزاری رویدادهای بین‌المللی در فصل زمستان را دارد

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: همدان قابلیت برگزاری رویدادهای بین‌المللی در فصل زمستان را دارد و زیرساخت های آن مهیا است.

همدان قابلیت برگزاری رویدادهای بین‌المللی در فصل زمستان را دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، علی مالمیر در جلسه هماهنگی برگزاری هفدهمین کنوانسیون راهنمایان گردشگری که با حضور دستگاههای مرتبط در دفتر معاون عمرانی استاندار همدان تشکیل شد، گفت: یکی از راههای معرفی قابلیتها در راستای توسعه گردشگری برگزاری رویدادهای بین المللی است.

وی با بیان اینکه برای توسعه صنعت گردشگری خارجی استان همدان سه راهکار اصلی در برنامه قرار دارد، گفت: تولید محتوی تبلیغاتی به ویژه در فضای مجازی، برند سازی و برگزاری رویداد های بین المللی برای معرفی و اثبات جایگاه استان از برنامه های اصلی است.

وی با بیان اینکه این رویداد بین المللی زمینه ای مناسب برای استان همدان است که به معرفی جاذبه های گردشگری بپردازد، گفت: این گروه فعالین برجسته و کارشناسان خبره و کار کشته  در زمینه گردشگری از بازار های هدف گردشگری هستند که با دیدگاههای خود می توانند بخش اعظمی از جامعه گردشگری خارجی را متوجه استان همدان کنند.

مالمیر یاداور شد: علاوه بر بازدید از آثار برجسته آئین های سنتی، نمایشگاه عکس طبیعت گردی  و صنایع دستی و سوغات و سایر برنامه های جنبی نیز در برنامه کاری کنوانسیون قرار می گیرد.

مالمیر خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و جایگاه کانون راهنمایان گردشگری همدان و استقبال سازمان میراث فرهنگی از میزبانی مهمانان کنوانسیون، همدان نیز به عنوان یکی از استان‌های میزبان این رویداد جهانی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از این فرصت برای معرفی همدان استفاده کنیم، گفت: همدان قابلیت برگزاری رویدادهای بین‌المللی را در این فصل دارد و زیرساخت‌های آن موجود است تا این شهر را به فعالان و متخصصان حوزه گردشگری که چشمان تیزبینی دارند، معرفی کنیم.

دبیر اجرائی کنوانسیون راهنمایان گردشگری جهانی نیز گفت: ما میزبان یک اتفاق بزرگ شده ایم چراکه دو سال پیش کشور جمهوری چک میزبان این کنوانسیون بود و رقابت بسیار شدیدی برای کسب میزبانی امسال اتفاق افتاد و ایران با وجود رقیبانی قدرتمندی چون سنگاپور و دانمارک توانست این امتیاز را به خود اختصاص دهد.

بهنام افتخاریان گفت: پیش تور این کنوانسیون در شهرهای قزوین و زنجان برگزار و میزبان اصلی همدان است و خوشبختانه زیر ساختهای موجود همدان موجب شد تا بازرسان این برنامه همدان را به عنوان میزبان انتخاب کنند.

وی گفت: این برنامه 6و7و8 بهمن با حضور 140 نفر از راهنمایان گردشگری از کشور های مطرح دنیا در قالب دو گروه از 18 ملیت از کشور های مختلف برگزار خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت