فرماندار کاشان:

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در کاشان در رونق کسب و کار موثر است

عصر نمایشگاه- فرماندار کاشان گفت: برگزاری نمایشگاه می‌تواند به رونق بسیاری از کسب و کارها کمک کند.

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در کاشان در رونق کسب و کار موثر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، حمیدرضا مومنیان در جمع مسئولان شهرستان و خبرنگاران کاشان اظهارداشت: کارهای فرهنگی بسیار دشوار و نامحسوس است و فرهنگ واژه‌ای دشوار است که متاسفانه دست‌مایه شده است.

فرماندار کاشان افزود:کارهای فرهنگی به دلیل وجود علایق و سلیقه‌های متفاوت در آن کاری دشوار است و از جهت اینکه تاریخ متمدن و دیرینه‌ای در سراسر جهان داریم خرسندیم و باید این فرهنگ کهن را الگو قرار دهیم و به رخ جهانیان بکشیم.

وی ضمن تاکید به برگزاری نمایشگاه  کتاب به عنوان کاربزرگ فرهنگی ابراز داشت: متقاضیان زیادی برای برگزاری نمایشگاه در کاشان وجود دارد و در ضمن در این کار باید از کارهای کلیشه‌ای بپرهیزیم و دست به انجام کارهای بنیادی و عمیق بزنیم.

مومنیان گفت: نباید بگذاریم فرصت‌ها به تهدید تبدیل شوند و ابزار مدرن که ساخت بشر است به سمت رسوایی رود و از آن‌ها استفاده هایی نابجا شود و این مهم اقدامات مناسب و متفاوت مسئولان را می‌طلبد.

فرماندار کاشان ضمن یادآوری اقدامات صورت گرفته در مورد برگزاری نمایشگاه کتاب در کاشان افزود: نخستین دغدغه ما مکان نمایشگاه بود که با توجه به عنایت خاصی که مردم کاشان به مکان‌های مقدس دارند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده‌های مطلوبی صورت گیرد و بنا به گفته امام راحل آرزوی ایشان این بود که مسلسل‌ها تبدیل به قلم بشوند و به همین جهت مصلی بقیة الاعظم را انتخاب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های ما پول وپوشش ما نیست بلکه فرزندانمان هستند اما امروز متاسفانه کتاب در سبد کالای زندگی ما نیست و بودجه‌ای نیز برای کتاب نداریم و همچنین یکی از بزرگترین زیرساخت‌ها وجود همین نمایشگاه‌ها است که البته این مهم باید مراقبت هایی نیز داشته باشد.

مومنیان با بیان اینکه بن‌هایی در اختیار شهروندان قرار می گیرد تاکید کرد:  ارائه و عرضه کتاب به مردم باید به صورت شکیل باشد تا ارزش کتاب را نشان دهیم و برگزاری نمایشگاه می تواند به رونق بسیاری از کسب و کارها کمک کند و ما می توانیم قطبی را برای جواب دادن به کسانی که نیاز دارند ایجاد کنیم.

وی افزود: باید شان فرهنگ و تمدن کاشان را به پیشینه گذشته خود برسانیم و ناچار هستیم تا از حوزه فرهنگی مراقبت کنیم و بتوانیم در کنار فرهنگ پیشینه خود پیشرفت‌های غرب را دنبال کنیم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت