مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری بیان کرد

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات دینی و انقلابی در چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه فجر نمایشگاه کتاب با موضوعات دینی و انقلابی با ۱۴ درصد تخفیف در دهه فجر در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات دینی و انقلابی در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، جواد کارگران با اشاره به لزوم برگزاری برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: در این دهه مبارک برنامه‌های متعددی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم ورود تاریخی و مقتدرانه امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد خبر داد و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین واقعه عصر حاضر است.

وی گفت: با توجه به تحولات سیاسی که در کشور، منطقه و روابط بین‌المللی ایران اسلامی با دنیا رخ داد، چشم همه به این دهه است که مردم چگونه جشن پیروزی انقلاب اسلامی خود را برگزار می‌کنند.

کارگران بیان داشت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استان برای افزایش حلاوت و شیرینی دهه بهره بگیریم و برنامه‌های آغاز سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی بسیار متنوع‌ خواهد بود.

مسؤول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و آکروباتیک، ایجاد جایگاه سان مسؤولان استان برای مانور موتوری، اجرای سرود با المان‌های خاص استان و .... برنامه‌ریزی حضور عشایر با لباس مخصوص در مراسم، راه‌اندازی گروه هنری دهه فجر و حضور 12 نفر از اقشار مختلف با لباس مخصوص برای گلباران محل نمادین جلوس حضرت امام در فرهنگسرای شهرکرد از برنامه‌های مهم اجرایی در این استان خواهد بود.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه طنز، رژه موتوری در مسیر معین در مرکز استان و نظیر آن در شهرستان‌ها، خاطره‌گویی، شعرخوانی و ... از دیگر برنامه‌های مهم در یوم‌الله 12 بهمن خواهد بود.

کارگران، برپایی نمایشگاه عکس‌های انقلاب در شهرکرد، همکاری در برگزاری، مراسم روز 12 بهمن در فرهنگسرا، افتتاح نمایشگاه روزشمار انقلاب، نمایشگاه کتاب با موضوعات دینی و انقلابی با 14 درصد تخفیف، رونمایی از کتاب، صبح شعر با موضوع توانمندی بانوان بعد از انقلاب، تجلیل از هنرمندان و مقام‌آوران رشته‌های هنری و ادبی، اجرای نمایش، برپایی نمایشگاه سیر پیروزی انقلاب به روایت مطبوعات، تهیه بروشور با موضوع انقلاب و گردهمایی و حضور حماسی اصحاب فرهنگ و هنر در راهپیمایی یوم 22 بهمن خواهد بود.

وی از برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان‌های این استان خبر داد و تشریح کرد: برپایی نمایشگاه پوستر دستاورد‌های انقلاب در زمینه علمی، فرهنگی هنری، برگزاری جنگ شادی، کارگاه ورک‌شاپ، خوانش کتاب، کارگاه تحلیلی بر ادبیات داستانی، مسابقه شعر و داستان، نمایشگاه عکس، برپایی قصه‌گویی و روخوانی کتاب برای کودکان با موضوع انقلاب، برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی، پخش سروده‌های انقلابی نصب بنر و پوستر و آذین‌بندی اداره، برگزاری عصر شعر انقلاب، مسابقه کتاب‌خوانی، جشن انقلاب و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این دستگاه اجرایی در استان خواهد بود.

این مسؤول یادآور شد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، مراسم دعای ندبه، افتتاح دو ایستگاه مطالعه، نشست کتاب‌خوان، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، برگزاری نمایشگاه کتاب، اهداء کتاب به هنرمندان به مناسبت ایام دهه فجر، برپایی نمایشگاه ولایت‌فقیه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد و نشست روشنگری انقلاب نیز در سراسر چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

کارگران بیان داشت: برگزاری مراسم دعای توسل، برپایی کارگاه و مسابقه نقاشی و روزنامه، برگزاری مراسم سخنرانی در خصوص دستاوردهای انقلاب، همایش سیره‌شناسی امام خمینی(ره)، همایش انقلاب، برپایی ایستگاه عکاسی روز 22 بهمن، برپایی جشن انقلاب با همکاری کمیته بانوان، برگزاری جشن انقلاب با همکاری کمیته بانوان، برپایی نمایشگاه وقایع‌نگاری بهمن‌ماه 1357، حضور کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و اعضای انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال خواهد بود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت