مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز خبر داد

برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان در البرز

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع آزادسازی حلب و سوریه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان در البرز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، سیدموسی حسینی‌کاشانی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های بسیاری بر علیه جهان اسلام و به ویژه مردم مظلوم و بی‌دفاع سوریه طراحی و اجرا کرده‌اند.

وی افزود: غربی‌ها با حمایت و اجیر کردن گروهک‌های تروریستی از یک سو به دنبال آسیب زدن به قدرت‌های مستقل اسلامی در منطقه بوده و از سوی دیگر با بزرگ کردن جنایات همین تروریست‌ها از جمله داعش و تکفیری‌ها، می‌خواهند پروژه شوم اسلام هراسی را پیش ببرند.

این مسؤول فرهنگی تصریح کرد: نکته مهم این است که کشورهای زورگوی غربی از همه ابزارهای موجود برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می‌کنند و در این مسیر فرهنگ و هنر را نیز تحت تسلط خود درآورده‌اند.

حسینی‌کاشانی گفت: ما نیز برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان باید از ابزارهای موجود استفاده کرده و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی نسبت به بصیرت‌افزایی در جامعه اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های مدافعان حرم و مقاومت اسلامی در سوریه و به ویژه در حلب گفت: این پیروزی‌ها بزرگ و اثرگذار و با ارزش بوده و نیاز است که با اجرای طرح‌های فرهنگی – هنری، نتایج و دستاوردهای آن را برای اقشار مختلف جامعه تشریح کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان داشت: در همین راستا نمایشگاه بزرگ نقاشی کودکان با موضوع مقاومت در حلب و سوریه و آزادسازی سوریه به ویژه حلب از چنگال تروریست‌های تکفیری و داعش در البرز برگزار می‌شود.

حسینی‌کاشانی افزود: نمایشگاه فوق بیست و هفتم دی ماه در نگارخانه فجر افتتاح خواهد شد و جزو طرح‌های اثربخش وزارت ارشاد در حوزه کودک است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه نقاشی‌ 24 کودک در البرز که درباره مقاومت در سوریه و آزادسازی حلب است به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان اعلام کرد: نمایشگاه نقاشی کودک با موضوع آزادسازی حلب و سوریه از روز بیست و هفتم دی ماه در البرز آغاز و به مدت یک هفته به طول می‌انجامد و علاقه‌مندان می‌توانند طی ساعات 10 تا 17 هر روز با مراجعه به نگارخانه فجر، از آثار فوق دیدن کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت