مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی:

۵ اثر در نمایشگاه ملی «میراث عاشورا در قاب عکس» برگزیده شد

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: در نمایشگاه ملی «میراث عاشورا در قاب عکس» پنج اثر در بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزیده شد.

۵ اثر در نمایشگاه ملی «میراث عاشورا در قاب عکس» برگزیده شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسن رمضانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، نمایشگاه ملی «میراث عاشورا در قاب عکس» در خراسان جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاه مذکور برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار شد که مورد استقبال هنرمندان استانی و کشوری قرار گرفت.

وی از ارسال 2 هزار و 449 عکس از 236 عکاس از سراسر کشور به نمایشگاه ملی «میراث عاشورا در قاب عکس» خبر داد و بیان داشت: داوری آثار ارسالی توسط داوران ملی و استانی انجام شد و از آثار ارسالی 40 اثر از 40 عکاس انتخاب شد که در نمایشگاه مذکور به نمایش گذاشته شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از برگزیده شدن پنج اثر در بخش حرفه‌ای و موبایلی خبر داد و تصریح کرد: در بخش موبایلی آقایان احسان درستکار و محمدرضا خسروی از بیرجند و در بخش حرفه‌ای سهیل زندآذر از تهران، رامین محمدی از آذربایجان شرقی و پریسا میرزاباقریان از اصفهان توانستند مقام‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

رمضانی اعلام کرد: با توجه به اینکه هنرمندان از نمایشگاه ملی «میراث عاشورا در قاب عکس» استقبال خوبی داشته‌اند این نمایشگاه هر سال در استان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه ملی «میراث عاشورا در قاب عکس» سبب می‌شود مجموعه کم نظیری از آئین‌ها و آداب رسوم مردم اقصی نقاط کشور را در اختیار داشته باشیم، ادامه داد: باید نواقص را برطرف و بر تولید محتوا بیافزاییم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آثار رسیده به نمایشگاه مذکور ارزش‌های فرهنگی، اعتقادی، دینی و آداب و رسوم مردم سایر استان‌ها را مستند کرده است لذا امیدواریم با برگزاری دوره‌های بعدی این نمایشگاه آثار ارسالی در کتاب مصور میراث عاشورا به چاپ برسد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت