نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۵ (۲۷)

کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو اصفهان مستقر شدند

عصر نمایشگاه- کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان شرکت سایپا به منظور پاسخگویی به مشکلات مالکان خودروهای تولید شده توسط این گروه خودرو سازی در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان مستقر شدند.

کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو اصفهان مستقر شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، روابط عمومی شرکت خودرو سازی سایپا روز جمعه اعلام کرد: این کارشناسان در آخرین روز برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور در این نمایشگاه به سئوالات فنی و تخصصی مشتریان و مالکان خودروهای تولیدی این شرکت پاسخ می دهند.
    بر اساس این گزارش کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان سایپا ، پیشنهادها و مشکلات مشتریان این گروه صنعتی در استان اصفهان را پیگیری نموده و طی فرایندهای تعریف شده در کمترین زمان نتایج را به اطلاع مشتریان می رسانند.
    مرکز ارتباط با مشتریان سایپا بیش از یکسال است که براساس دستور مستقیم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به منظور ارتقای رضایت مندی مشتریان و پیگیری مشکلات و خواسته های دارندگان محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا تشکیل شده است و در این مدت اقدام های موثر و جدی برای افزایش کیفیت محصولات از طریق انعکاس دیدگاه های مصرف کنندگان محصولات به بخش های مربوطه در گروه خودروسازی سایپا انجام داده است.
    فرایند کار این مرکز اینگونه است که با طرح پیشنهادات و یا شکایات از طریق تلفن 096550 و یا سیستم های نظارتی، کارشناسان مرکز در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت شکایت مشتری نموده و ثبت شکایت به انضمام نام کارشناس پیگیری کننده و شماره پیگیری برای مشتری پیامک می شود و پس از آن کارشناس مربوطه پیشنهاد، مشکل یا شکایت مشتری را پیگیری و در بازه زمانی مشخص، با برقراری تماس تلفنی با مشتری نتایج را اطلاع رسانی می کند.
    سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو عصر سه شنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.
    این نمایشگاه در فضای 9000 مترمربع با حضور مشارکت‌کنندگانی از گروه صنعتی ایران‌خودرو، گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان خودرو، شرکت صنایع مدیا موتورز کیش، شرکت خودروسازی کارمانیا، رامک خودرو، آرین موتور پویا و جهان نوین آریا برپا شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت