سرپرست اداره آموزش و پرورش آستارا خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۳۸ ساله انقلاب اسلامی در بندر آستارا

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره آموزش و پرورش آستارا از برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۳۸ ساله انقلاب در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تصاویری از قهرمانی‌های دانش آموزان مدارس در مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۳۸ ساله انقلاب اسلامی در بندر آستارا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان، سید سجاد موسوی، سرپرست اداره آموزش ‌و پرورش آستارا صبح امروز( 8 بهمن) در جمع خبرنگاران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون پاک شهداست.

    وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور حاصل خون پاک شهداست، افزود: توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی مرهون خون شهدا، تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، تلاش مسئولین و همراهی و همدلی ملت قهرمان ایران است.

    سرپرست اداره آموزش و پرورش بندر آستارا تصریح کرد: حکومت پهلوی با آن همه تجهیزات نظامی و حمایت های ابرقدرت ها نتوانست بر سیل خروشان ملت غلبه کند و در نهایت در مقابل خواست ملت و اراده پیامبرگونه امام خمینی(ره) تن به شکست داد.

    موسوی به برنامه های اداره آموزش و پرورش بندر آستارا در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: این اداره برای سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه های مهم و ویژه ای را در نظر گرفته است.

    وی از نواختن زنگ انقلاب همزمان با 12 بهمن در دو مدرسه این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: زنگ انقلاب به صورت نمادین در شهرهای آستارا و لوندویل نواخته می‌شود.

    سرپرست اداره آموزش و پرورش بندر آستارا گفت: همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به خاک میهن اسلامی در مدارسی که در کنار خیابان واقع شده اند با توزیع شیرنی از شهروندان پذیرایی می‌شود.

    موسوی برپایی نمایشگاه دستاوردهای 38 ساله انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های اداره آموزش و پرورش بندر آستارا در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه که در محل اداره آموزش و پرورش برپا می‌شود تصاویری از قهرمانی‌های دانش آموزان مدارس این شهرستان در مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

    وی برگزاری مسابقات والیبال، وسطی، فوتسال، آمادگی جسمانی، شطرنج، طناب‌ زنی و تنیس روی میز را از مسابقات ورزشی پیش بینی شده این اداره در ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کرد و افزود: اعزام کاروان راهیان نور دانش ‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اجرای جنگ شادی، برگزاری مسابقه ساخت آدمک‌ها و مسابقه عکاسی از روز راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های مهم تدارک دیده شده توسط این اداره در ایام الله دهه فجر است.

    موسوی از مدارس این شهرستان خواست در برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر مشارکت صددرصدی داشته باشند و از تمام ظرفیت‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این ایام الله فرخنده بهره بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت