مدیرکل ارشاد خوزستان :

رشد ۳۰ درصدی استقبال مردم از یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان

عصر نمایشگاه- مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رشد استقبال مردم از نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته را ۳۰ درصد عنوان‌کرد وگفت: سه شب اخیر نمایشگاه دو روز گرد و خاکی را جبران کرد و به طوری که کنترل جمعیت برای نیروهای راهنما کننده بسیار سخت بود.

رشد ۳۰ درصدی استقبال مردم از یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمد جوروند اظهار داشت: افزایش در تعداد ناشران، تعدد در عناوین کتاب، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در کنار برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی بود که در یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی خوزستان اجرا شد.

    وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع جانبی کمک موثری در جذب مخاطبان داشت علی‌رغم اینکه دو نصف روز از زمان برگزاری نمایشگاه با قطعی قطعی آب و برق همراه شد اما استقبال مردم از نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رشد استقبال مردم از نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته را  30 درصد عنوان‌کرد وگفت: سه شب اخیر نمایشگاه دو روز گرد و خاکی را جبران کرد و به طوری که کنترل جمعیت برای نیروهای راهنما کننده بسیار سخت بود.

    وی با بیان اینکه از آغاز هفته نمایشگاه تا دوشب گذشته نزدیک به 500 میلیون تومان کتاب به فروش رسید، افزود: در خوزستان این ظرفیت وجود دارد که در سال آینده از ناشران، سالن‌ها و غرفه‌های بیشتری برای ارائه  خدمات بیشتر و بهتری در حوزه فرهنگ، کتاب و کتابخوانی میزبانی کنیم زیرا با مشاهده استقبال مردم خوزستان به ویژه شهروندان اهوازی متوجه شدیم که مردم خوزستان شوق زیادی نسبت به کتاب و کتابخوانی دارد.

    جوروند عنوان کرد: با وجود اینکه سه سالن نمایشگاه بین المللی  اهواز در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفته است اما همچنان فضا برای ارائه خدمات به شهروندان کم است که امیدواریم در سال‌های آینده این مشکل مرتفع شود.

    وی با اشاره به رشد صعودی تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه گفت:امسال  35 ناشر استانی و 26 ناشر عربی در یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور داشتند که در زمینه رشد عناوین کتاب و تعداد ناشر به ترتیب 15 و 10 درصد رشد داشتیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت